Skip to main content

Hallo,

Enige tijd geleden heb ik mijn abonnement opgezegd en daardoor logischerwijs ook mijn apparatuur moeten retourneren (zijnde 1 modem en 1 TV ontvanger).

Hiervoor heb ik gebruik gemaakt van de toegezonden retourdoos en heb indertijd zowel de TV-ontvanger als het modem tegelijkertijd in deze doos geretourneerd.

Op 19-03 heb ik een mail van KPN ontvangen met de mededeling dat ALLE apparatuur in goede orde was ontvangen.

Helemaal prima zou je zo denken.

Op 18-04 ontving ik echter een mail met de mededeling dat alleen de TV-ontvanger zou zijn ontvangen, en het modem nog niet.

Aangezien in de mail werd aangegeven dat ik niks hoefde te doen indien ik alles al had teruggestuurd, heb ik daar ook inderdaad niks mee gedaan.

Op 02-05 ontving ik nogmaals een dergelijke mail met de toevoeging “Laatste herinnering” .

Om dezelfde reden als hierboven reeds aangegeven, heb ik ook hier niks mee gedaan.

Vandaag, 15-05, lag er zelfs een brief in de bus (gedateerd op 02-05) met dezelfde boodschap als de mail van 02-05.

In eerste instantie was ik voornemens om deze brief ook te negeren.

Echter zie ik het er nog wel van komen dat ik op een gegeven moment een rekening voor mijn kiezen krijg omdat ik het modem nog steeds niet zou hebben geretourneerd.

Aangezien ik absoluut niet zit te wachten op dit soort gedoe, zou ik graag zien dat een en ander zo snel mogelijk wordt opgelost.

Alvast hartelijk dank voor de moeite !

 

Vul je forum profiel aan met je adres, naam en klantnummer, dan ziet een moderator wie je bent die maakt dan een notitie aan dat je alles retour gestuurd is


Goede tip, Jimmy 👍🏻

Heb die info inmiddels aangevuld


Hoi @MrTinkertrain. Welkom op het KPN Forum en bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb het zojuist doorgegeven aan onze logistieke afdeling. Mocht je toch nog een herinnering ontvanger, dan mag je die negeren. 😊 


Bedankt voor de moeite, Vikash ! 👍🏻


@MrTinkertrain Graag gedaan!😊


Reageer