Skip to main content

Overstappen naar ander provider 

Overstappen 


Dan moet je opzeggen bij KPN. Maandag vanaf 8.00 bellen naar 0800-0402. Kan uiteraard alleen als je contractvrij bent. Denk aan de opzegtermijn van één maand. 


Hoi @16467 

Je kunt het ook doen doormiddel van de overstapservice bij je nieuwe provider, die zorgt er dan voor dat je KPN abonnement wordt beëindigd zodra je nieuwe abonnement actief is.
Ook voorkomt de overstapservice dat je zonder internet, televisie en vast bellen komt te zitten, aangezien het (als alles goed gaat) naadloos in elkaar over gaat.
Daarnaast voorkom je dubbele facturen.

Dus ik zou je abonnement niet zelf op gaan zeggen bij KPN, maar dit laten doen door je nieuwe provider waarna je wilt overstappen, om vervelende problemen te voorkomen.

Zorg er wel voor, dat je bij je nieuwe provider aangeeft (tijdens het bestelproces) dat je gebruik wilt maken van de overstapservice, want dat is dan wel belangrijk!!

Maandag vanaf 8.00 bellen naar 0800-0402. Kan uiteraard alleen als je contractvrij bent. Denk aan de opzegtermijn van één maand. 

 


Xxx


Overstappen naar ander provider 

Dat mag altijd natuurlijk, echter ben ik benieuwd waarom je hieraan denkt ? Wellicht zijn er wat problemen waardoor je deze gedachten hebt die opgelost kunnen worden ?


Hoi @16467, de stappen van het overstappen zijn door de anderen al beschreven. Net als Bart ben ik ook benieuwd waarom je wilt overstappen, is er iets waar we je bij kunnen helpen?


Reageer