Skip to main content

Ik heb blijkbaar 2 accounts, maar 1 ervan is actief. Hoe kan ik 1 van die 2 verwijderen? Nu heb ik problemen met mijn WiFi Manager die niet wil runnen.

Mijn accounts: *** (actief) en *** (volgens mij niet actief). 

Vriendelijke groeten, 

Robin. 

 

Admin: klantnummers verborgen. Deel deze gegevens nooit openbaar op internet

Hi @Robinvb en welkom op het forum! 

Je kunt het beste het account dat niet actief is uit je MijnKPN verwijderen. Dit doe je als volgt: 

  1. Open de app
  2. Log in met het KPN ID, cijfercode of face ID
  3. Selecteer product (Mobiel of Internet) dat ontkoppeld dient te worden
  4. Selecteer "Meer opties bekijken"
  5. Selecteer "Abonnement"
  6. Selecteer onderaan de pagina "Dit abonnement verbergen"
  7. Bevestig de pop-up "Weet je zeker..." met de keuze "Verbergen"

Daarna moet het lukken om de Wifi Manager te doorlopen. 🙂


Hoi Sanne, dat lijkt hem niet te zijn.

Bij profiel / persoonsgegevens zie ik de 2 eerder genoemde accounts, maar via de instructie die je opgeeft zie ik maar 1 abonnement *****.

Vriendelijke groeten, 

Robin. 

 

Admin: Privégegevens verwijderd


Dat nummer dat je stuurt is je abonneenummer voor iTV, dat is wat anders dan je klantnummer en is niet nodig om de Wifi Manager te doorlopen. 🙂

Kun je hier een foto sturen van wat je ziet als je naar het Internet overzicht gaat? Poets hierbij eventuele privégegevens zoals je adres of klantnummer weg. 


Bij deze. 

 


Ik zie het, dank voor de foto's! 

Via de instructie die ik eerder stuurde zou het toch echt moeten lukken om één van die abonnementen uit je MijnKPN te halen. Vreemd dat je dan je iTV abonnementsnummer ervoor krijgt. 😥

Zou je met ons willen bellen hiervoor via 0800-0402? Dat kan doordeweeks tussen 8:00 - 18:00 en op zaterdagen tussen 8:00 - 17:00. Ik kan namelijk geen abonnementen ontkoppelen. Mijn collega's ook niet, maar die kunnen snel met je schakelen over wat de volgende stappen zijn en de wifi zelf met je doorlopen. Dat gaat via het forum een stuk lastiger. Je kunt eventueel ook naar een KPN winkel toe, dan kunnen mijn collega's daar ook meteen alles met je doornemen en ook op je toestel meekijken (met jouw toestemming) voor het MijnKPN account.

Hopelijk is alles dan snel in orde. Laat je hier weten of het gelukt is?