Skip to main content

I.vm. tijdelijke aanwezigheid in NL heb ik 3 maanden KPN internet genomen. Prima verlopen en na 2 maanden netjes op tijd opgezegd en netjes een bevestiging per mail gehad. Op 9 november nogmaals een mail per bevestiging dat het opr deze dag ook daadwerkelijk was opgezegd. Helaas een aantal weken later wordt er nog wel door KPN het maandbedrag afgeschreven en een factuur in mijn KPN geplaatst. In de factuur staat dat dit het maandbedrag voor 9 november tot 9 december is. Bedrag gestorneerd.

Nadat ik automatische mailtjes ontving waarin nu zelfs wordt gedreigd een incassobureau in te huren heb ik op 5 feb gebeld.

De tonatie en betweterigheid van de hellddeskmedewerker kan mij nu nog steeds boos maken. Volgens mij ben ik klant, heb ik alles netjes betaald maar toch werd mij verweten dat ik eerder contact had moeten opnemen en alsnog de rekening moest betalen want anders zou het systeem het niet aankunnen en zouden er toch verhogingen van dit (onterechte) bedrag plaatsvinden. Echt onbeleefd en ongehoord van deze medewerker. Ik snap dat jullie met personeelstekort zitten en misschien niet de beste mensen kunnen aannemen maar dit kost jullie echt klanten! 

Medegedeeld dat ik aan al mijn betalingsverplichtingen heb voldaan en een schriftelijke bevestiging had dat ik per 9 november had opgezegd en dus geen rekening voor de periode daarna (alsnog???) ga betalen. De medewerker zou het doorzetten naar de factuurafdeling en die zouden contact opnemen met me binnen 4 dagen.

Aangezien ik in het buitenland zit en slecht bereikbaar ben heb ik verzocht dit via de mail te doen. Helaas tot op heden (9 dagen later) nog steeds niks gehoord. 

GRAAG OPLOSSEN!!!!!!

klantnummer 9*********

 

Admin: klantnummer verborgen


Hoi @Jeroen7890 .  Erg spijtig hoe dit verloopt.

Het forum is niet de plek helaas.  Dit moet je één op één afhandelen.  Ik lees dat het telefonisch niet zo lekker ging.  Misschien via de social media? We zijn ook actief op facebook en twitter.

Als je dat niet hebt, zit er toch niets anders op dan te bellen.  


Zoals de medewerker had beloofd zou ik benaderd worden per mail door de factuur afdeling. Bellen gaat niet dat kost vanuit hier 2 euro per minuut en vaak geen bereik. Facebook en twitter heb ik helaas niet. Ik stel voor dat ik netjes een mail krijg.


@Jeroen7890  Dat gaat niet gebeuren, vrees ik. 

Ons nummer is gratis trouwens. 0800 0402.  

Maar als je in het buitenland zit kun je misschien het beste een klacht indienen:

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm