Skip to main content

Goedenavond allemaal

Ik had alle apparatuur retour gestuurd 1 moden, 2 tv ontvangers, 2 afstand bediening en zelfs alle kabels!

Nu krijg ik een mail dat 1 tv ontvanger mist?, wat nu want ik weet echt zeker dat dit compleet is meegezonden 😔

Wat moet ik nu doen? Ik krijg zelfs een mail met een laatste herinnering 😔😔

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

Groet John

Bellen met KPN en het toelichten , 0800-0402.

Hoop dat je een bewijs van retour sturen hebt. Ik heb er vorige week ook over gebeld en het track and trace nummer opgegeven, waarbij ze een aantekening hebben gemaakt. Ik had twee stuks apparatuur in 1 doos terug gestuurd,  en hele toelichting erbij, maar ging toch fout.  Ondanks de aantekening die ze maken blijven de herinneringen vaak wel binnen komen, dat schijnen ze niet te kunnen tegen houden. Succes. 

Hoi Rob bedankt voor je reactie.

Een bewijs is dat hun alles behalve 1 ontvanger hebben ontvangen zeggen ze. 

Ik weet zeker dat het in de doos zat, ik heb daar alleen geen foto van dus bewijs heb ik helaas niet. 

Grt John 

Hoi Rob bedankt voor je reactie.

Een bewijs is dat hun alles behalve 1 ontvanger hebben ontvangen zeggen ze. 

Ik weet zeker dat het in de doos zat, ik heb daar alleen geen foto van dus bewijs heb ik helaas niet. 

Grt John 

Ik zou toch even bellen. Voordat ze iets in rekening gaan brengen. Dan moet je alsnog contact zoeken,  zal dan wel weer worden gecorrigeerd, maar geeft zoveel gezeur en irritatie. 

Hallo @John Cooper vooral je verzendbewijs heel lang en heel goed bewaren, bellen is nutteloos.

Hallo @John Cooper vooral je verzendbewijs heel lang en heel goed bewaren, bellen is nutteloos.

Rare reactie. Bellen is zeker niet nutteloos. 

Hallo @John Cooper vooral je verzendbewijs heel lang en heel goed bewaren, bellen is nutteloos.

Dat mag jij vinden @RobvdPoel , maar bij de afdeling logistiek loopt het niet altijd even lekker, als je meerdere dingen tegelijk terugstuurt wordt er vaak een klantlabel gescand zonder de werkelijke aantallen, dat komt later wel een keer goed.

Zelf heb ik begin van het jaar een glasvezelkast retour gestuurd op verzoek van KPN, 2x een herinnering gehad en daarna nooit meer iets gehoord, dus het was alsnog verwerkt.

De klantenservice heeft in de regel geen inzicht in de verwerkingsprocessen van de logistieke afdelingen van KPN.

Gewoon het verzendbewijs heel lang en heel goed bewaren

CC @John Cooper 

Dat mag jij vinden @RobvdPoel , maar bij de afdeling logistiek loopt het niet altijd even lekker, als je meerdere dingen tegelijk terugstuurt wordt er vaak een klantlabel gescand zonder de werkelijke aantallen, dat komt later wel een keer goed.

Zelf heb ik begin van het jaar een glasvezelkast retour gestuurd op verzoek van KPN, 2x een herinnering gehad en daarna nooit meer iets gehoord, dus het was alsnog verwerkt.

De klantenservice heeft in de regel geen inzicht in de verwerkingsprocessen van de logistieke afdelingen van KPN.

Gewoon het verzendbewijs heel lang en heel goed bewaren

CC @John Cooper 

Dat het niet altijd even lekker loopt is duidelijk, zie regelmatig meldingen over teruggestuurde apparatuur  voorbij komen.  Ik kaart het liever even aan als ik een dergelijke melding zie. Dan heb ik in ieder geval gereageerd mocht de afhandeling als nog fout gaat. Laatste keer is er ook een aantekening over gemaakt in het systeem, ook van het track en trace nummer.  Dan kan ik het ook als afgehandeld beschouwen, zo niet , zoek ik weer contact.

Hallo @John Cooper, hier is dan iets niet goed gegaan bij de verwerking van de geretourneerde spullen. Zou je jouw community profiel in willen vullen? Dan noteer ik hier in de administratie dat jij contact hebt opgenomen en dat alles wel degelijk retour is gestuurd. 

Dag Jeroen 

Hartelijk dank voor uw reactie, dat is correct ik heb echt alles in de doos gedaan maar helaas is er met de verwerking iets fout gegaan.

Ik heb mijn gegevens inmiddels ingevuld.

Alvast hartelijk dank voor uw moeite en reactie 

Met vriendelijke groet John 

In de administratie is dan nu genoteerd dat alle apparatuur retour is gestuurd door jou. Mocht je verder nog herinneringen krijgen dan kun je deze verder negeren. 

Dag Jeroen 

Ontzettend bedankt voor deze actie! Ik wist echt niet wat ik hier mee aan moest.

Erg fijn dank je! 

Met vriendelijke groet John 

Reageer