Skip to main content

Heb net 2 slimme WiFi ontvangers terug gestuurd vanmiddag opgehaald bij een post.nl punt. Heb deze nog niet betaald komen die dan in maart alsnog op mijn rekening? Heb ze terug gestuurd naar kpn antwoordnummer 10119

2400VB Alphen aan de Rijn. Heb ook nog 2 andere WiFi stekkers deze doen het niet goed wat doe ik ermee ? Had nog 2 andere WiFi stekkers 

Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag

Goedemorgen @Ferre! 

Ja, grote kans dat de betaling van de SuperWifi punten gefactureerd worden op de eerstvolgende factuur.
Het adres wat je noemt, is het retouradres van apparatuur dat in bruikleen of huur is geweest: dat is niet het juiste adres voor het terugsturen van apparatuur.

  • Apparatuur die je gekocht hebt via de servicetool Wifi Manager, in één van onze winkels, via onze klantenservice of via een monteur, moeten binnen 14 kalenderdagen geretourneerd worden in één van onze winkels. Het bedrag krijg je dan via retourpin de volgende werkdag teruggestort op je rekening. 
  • Apparatuur die je gekocht hebt via onze webshop, moet geretourneerd worden via Ceva Logistics. Neem dan voor een goede afhandeling en instructies eerst contact op met hen, via 070-301 39 88. 


Als het goed is, heb je een verzendbewijs gekregen? Ik raad je aan om contact op te nemen met onze chat, zodat je dit verzendbewijs aan hen kunt doorgeven, op basis hiervan kan er een creditering aangevraagd worden.
Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.

 

Heb ook nog 2 andere WiFi stekkers deze doen het niet goed wat doe ik ermee ? Had nog 2 andere WiFi stekkers 

Wat bedoel je precies met WiFi stekkers, bedoel je daar deze mee: :point_right_tone4:Draadloze Verbindingsset (DVS)? En wat werkt er precies niet?

Ik kan sowieso aangeven dat de garantietermijn op gekochte apparatuur (bijvoorbeeld een Draadloze Verbindingsset of wifiversterker) 2 jaar is. Je kunt binnen deze termijn aanspraak maken op de garantie, door de defecte apparatuur en een aankoopbewijs/ bestelbevestiging mee te nemen naar één van onze winkels.