Skip to main content

Ik heb een abonnement bij jullie voor €41, nu is er gisteren €127 afgeschreven voor dit abonnement. 

Ik heb de simkaart nog niet eens in gebruik, dus aan mijn bel en internetkosten zou het wel niet liggen.

 

Mvg Angelo

Ok en nu? Is inderdaad wel even schrikken ineens een ander en hoger bedrag dan je verwacht had. Maar alles is te verklaren. Ook het hoge bedrag. Pak de factuur erbij en neem de specificaties door. Wat wordt er precies in rekening gebracht, over welke periode? Een specificatie van een factuur ontvang je namelijk niet voor niets. 


Er staat niks raars bij.

Ik heb de simkaart nog niet eens gebruikt.

Het kan niet zo zijn dat er ineens €80 verbruikt is ergens.

In mijn contract staat ook de €41 p/m


Er staat niks raars bij.

Kunt u pagina 2 van de factuur hier plaatsen? De factuurregels dus?


Er staat niks raars bij.

Ik heb de simkaart nog niet eens gebruikt.

Het kan niet zo zijn dat er ineens €80 verbruikt is ergens.

In mijn contract staat ook de €41 p/m

Wat staat er dan wel? Het bedrag wordt er namelijk niet voor niets op vermeld én wordt ook gespecificeerd. 


@Angelo0572 weet je al wat meer?


Log in op mijn kpn, daar staat je factuur en kan je lezen hoe de kosten berekend zijn.
https://mijn.kpn.com/


Hi @Angelo0572, welkom hier.

Er staat niks raars bij.

Kunt u pagina 2 van de factuur hier plaatsen? De factuurregels dus?

Ik ben ook benieuwd naar de specificatie op je factuur. Zou je dit met ons willen delen hier? Uiteraard zonder je naam, adres, 06- en contractnummer. 

Mocht het niet lukken, dan kun je ook altijd even met ons bellen. Ons gratis nummer is 0800 0402. We zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.


Reageer