Skip to main content

Ik heb een bericht van ceva logistics dat ik een pakket ontvang op mijn oude adres terwijl ik een nieuw adres heb doorgegeven? 

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Hoi en welkom @Arencam22. Om je goed te kunnen helpen en het forum overzichtelijk te houden, hebben we een eigen topic voor je aangemaakt.

Je wilt je pakket natuurlijk gewoon op je nieuwe adres ontvangen. Heb je de bestelling via de bestelstatus nagekeken? Als het adres toch niet klopt, raad ik je aan om even te bellen met onze klantenservice. Je bereikt ze via het gratis telefoonnummer 0800-0402. Via die weg heb je direct contact en kan mijn collega de benodigde verificatie doen. Je wordt dan meteen geholpen om het recht te trekken, en ook meteen te controleren of je adres nu overal goed ingesteld staat.


Ik heb voor 2 WiFi superpunten gekozen toen ik mijn verhuizing doorgaf. Jullie hebben dit pakket op 1 juli verzonden. Ik heb aangegeven dat ik per 1 juli op een nieuw adres woon. In de bestel status staat dat ik op 7 juli mijn apparatuur kan aansluiten op het juiste nieuwe adres. Ik vind het erg vreemd en onhandig dat jullie alsnog het pakket naar ons oude adres geven gestuurd wat ook niet in de buurt is. 


@Arencam22 Dat kan ik me voorstellen inderdaad. Heb je in de tussentijd al gebeld met onze klantenservice, zoals ik eerder tipte? We kunnen dit via het forum helaas niet voor je aanpassen, vandaar dit advies.