Skip to main content

 

Ivm de aanvraag van mijn hypotheek heb ik een bevestiging nodig dat mijn oude mobiele abonnement dat op 10-01-2022 is afgelopen volledig is afbetaald(laatste factuur is in januari etaald). Deze staat namelijk nog op lopend bij mijn BKR registratie.


Alvast bedankt!

 

Hoeveel januari is er betaald? Volgens mij duurt het vijf a 10 (werk?)dagen om dit ook bij BKR te veranderen.  Laatste factuur in januari betaald kan ook gisteren zijn…


Hallo @Mauricekeizer 

Erik_ schreef:
Zodra je bij ons je toestel hebt afbetaald doen wij een afmelding bij het BKR. Bij reguliere aflossing gebeurt dit 30 dagen na de laatste betaling (i.v.m. storneringstermijn). Bij vervroegde aflossing gebeurt dit binnen 2 dagen na de betaling. Je krijgt dan een bevestiging per e-mail. Het toestelkrediet blijft nog wel 5 jaar geregistreerd staan bij het BKR, maar heeft na de aflossing geen gevolgen voor toekomstige leningen.

Mocht er rondom de hypotheek spoed zitten, neem dan telefonisch contact op (0800-0402, op werkdagen tijdens kantooruren). Je komt dan uit bij de collega's van Collections die hier meer over kunnen vertellen en helpen.  

bron: Ik wil graag bewijs van BKR aflossing ontvangen ivm hypotheek aanvraag