Goedemorgen,
Ik heb een onjuiste factuur ontvangen, al tig keer met jullie klantenservice gebeld maar nog steeds geen passende oplossing.
Ondertussen blijven jullie attenderen op betalen van de factuur.
Graag hier een oplossing voor!
Goedemorgen,
Ik heb een onjuiste factuur ontvangen, al tig keer met jullie klantenservice gebeld maar nog steeds geen passende oplossing.
Ondertussen blijven jullie attenderen op betalen van de factuur.
Graag hier een oplossing voor!
Hallo
Binnen dit forum kunnen we dat niet voor je oplossen, even bellen vioa 0800 0402 en naar de afdeling Collections vragen of een terugbelafsapraak maken, zie onderstaande link:
https://www.kpn.com/service/contact-opnemen
Succes
Ik heb al heel vaak gebeld maar kom er telefonisch dus niet uit. De factuur blijft hetzelfde, terwijl mijn abonnement gewijzigd is (is gewoon een contract van waar het nieuwe bedrag in staat) naar een lager tarief. Mijn zegt dat het een volgende maand zou moeten veranderen maar niemand kan het nu aanpassen of wil dit zwart op wit aan mij bevestigen.
Gaat het om de eerste maand na wijziging?
Dan wordt het teveel betaalde op de volgende factuur verrekend,
Goedenavond
Inhoudelijk kan ik je hier vanuit KPN niet beter mee helpen dan mijn telefonische collega's maar als je wilt denken we natuurlijk graag even mee. Begrijp ik het goed dat je je abonnement gewijzigd hebt naar een goedkoper abonnement maar nog steeds het oude bedrag afgeschreven is? Omdat je vooruitbetaalt en het soms even duurt voordat zo'n wijziging verwerkt is kan het zijn dat je nog een factuur met het oude bedrag krijgt. Je krijgt dan op de eerstvolgende factuur een automatische verrekening vanaf de wijzigingsdatum
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.