Het gaat niemand anders iets aan dus het forum is niet de aangewezen weg. Ik heb bewijs van opzegging per 1 februari en wil dat per mail meesturen maar daarvoor wordt geen enkele mogelijkheid geboden.
Ik zal de tekst hier maar plaatsen met achterwege lating van mijn naam.
Geachte,
Zoals onderstaand te zien heb ik keurig op tijd, te weten op 7 december, ruimschoots een maand van te voren, mijn abonnement opgezegd.
De opzegging zo blijkt uit uw bevestiging zou zijn per 1 februari 2024.
Omdat ik er van uitging dat het zo goed zou komen heb ik niks meer van me laten horen.
Zelfs niet toen ik na de opzegging een paar weken na 7 december niet langer meer gebruik kon maken van mijn telefoon. Wel ben ik naar de telefoonwinkel in Nijmegen gestapt om dat feit te melden waar ik vervolgens zeer vreemd werd geholpen. Er kon door de man niks gedaan worden en ik werd doorverwezen naar een telefoonnummer (zonder telefoon). Ik heb het er maar bij laten zitten voor die maanden want februari was ik toch weg.
Ik kreeg dus een rekening van januari met gebruik van telefoon die ik niet had en tot mijn verbazing kreeg ik tevens een maand later ook weer een rekening van 58,73 over februari.
Dus toch maar gebeld en weer kreeg ik een zeer vreemde reactie, KPN kon dat niet ongedaan maken en ik moest gewoon betalen, maar zo bezwoer de man ik zou alles gewoon weer terug krijgen.
Vervolgens krijg ik per rekening van 2 maart (wederom maar nu een) rekenkundig zeer vreemde afhandeling, er wordt 49,10 op mijn rekening terug ontvangen maar op onnavolgbare wijze.
Ik moet eerst nog weer 58,73 betalen en krijg uit eenmalige coulance (????) een schenking van € 107,83, zodat er per saldo € 49,10 overblijft om te restitueren.
Ik heb dus per saldo van die ten onrechte betaalde € 58,73 nog een bedrag van € 9,73 van u tegoed.
Nog even afgezien van een compensatie om vanaf half december 2023 tot 31 januari niet kunnen bellen en € 1,55 belkosten in december omdat vanwege dat de telefoon niet werkte er werd doorgeschakeld naar mobiel bellen.
Met vriendelijke groet.
Ik loop overal vast in het bereiken van KPN
Mail versturen kan niet.
Winkel kan niks doen.
Forum bereiken kan niet (geen code ontvangen... waarom niet?).
(bij nader inzien kan dat ook met de app)
Bovendien kan ik dan de bijlage niet meesturen als bewijs dat ik per 7 december heb opgezegd.
Â
WAT EEN SERVICE
Â