Skip to main content

Goedemorgen,

Ik heb KPN op 17 mei 2023 opgezegd. Deze opzegging hadden jullie niet verwerkt en heb ik contact over gehad en ik heb hiervoor bewijs aangeleverd (bevestiging opzegging). Vervolgens heb ik tot 19 augustus doorbetaald. Ik heb enkel een credit gekregen over de periode van 17 juni tot 20 juni 2023. Van de periode 20 juni tot aan 19 augustus 2023 heb ik nog niets ontvangen. Ook hierover contact met jullie gehad. Aan de telefoon is mij medegedeeld dat het direct in orde wordt gemaakt. Maar op 20 augustus geen creditnota. Ik krijg altijd de factuur op de 20e, dus ik kan ook wel direct aan de bel trekken. 

 

Ik verzoek jullie dan ook per direct de creditnota over de periode van 20 juni tot 19 augustus 2023 aan mij uit te betalen. Met mijn opzegging gaat alles mis wat er mis kan gaan en ik wil het nu weleens gaan afronden. Telefonisch contact bij jullie heeft me niet geholpen, enkele 'loze' toezeggingen. Dit heeft me enigszins gefrustreerd. Ik zie de betaling gaarne tegemoet.

Goedemiddag,

 

Nieuwe ontwikkeling. Ik heb een creditnota ontvangen over de periode van 20 juli tot en met 19 augustus 2023. Tevens heb ik in het verleden al een credit ontvangen over de periode van 17 juni tot 20 juni. Ik heb echter nog GEEN credit ontvangen over de periode van 20 juni tot 19 juli 2023. Nu ik de diensten per 17 mei heb opgezegd, met een maand opzegtermijn 17 juni, dien ik ook over de periode van 20 juni tot aan 19 juli een creditnota te ontvangen. Alvast dank voor uw reactie. 

 


HI @PJW91, welkom op het forum. 

Allereerst, fijn om te lezen dat de laatste maand nu gecrediteerd is. 

Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik ook meekijken en waar nodig dit rechttrekken. 

Ik hoor graag van je. 
 


Beste @Alex_P,

 

Ik heb inmiddels een klacht ingediend en het bewijs van opzegging naar KPN bewijsstukken gestuurd. Dit heb ik dinsdag gedaan. Bij geen reactie neem ik vrijdag weer contact op. 

 

 


Dan wachten we dit even af, laat het me even weten hoe het afloopt.Â