Skip to main content

Ik wilde een kpn abonnement voor tv en internet in mijn appartement. 

Maar er bleek geen goede aansluiting aanwezig te zijn in het complex. 

De monteur kwam langs en gaf aan dat het via kpn niet kon, dus moest alle apparatuur terug sturen en dan zou ik mijn  geld terug krijgen. 

Nu had ik 67 euro betaald en krijg ik 33 euro terug van kpn.

Contact gehad via een telefoon gesprek, die man van kpn had het als klacht in gediend omdat het sneller zou gaan, gaf ook aan dat ik alles terug moet krijgen. 

Vandaag gebeld door de klachten afdeling, kon nog 9 euro terug krijgen omdat er kosten waren gemaakt voor de aansluiting.…

De aansluiting die er dus niet is......heb dus 34 euro betaald voor lucht.

Is hetzelfde als je een pak melk koopt zonder melk er in.…

Zo slecht dit, ben al 15 jaar bij kpn en nu krijg je dit.

Is maar 33 euro maar gaat mij om het principe. 

Aansluiting was gecanceld,  monteur gaf aan beter naar ziggo te gaan..…

Top bedrijf 

Wat was er niet mogelijk dan, vreemd dan een monteur je doorverwijst naar de concurrent.. ?

Verder kan je hier een klacht indienen, het forum kan je daar niet mee helpen.
/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm | KPN


Ha @Martijn Kuijer, welkom! Ik begrijp goed dat je een abonnement hebt genomen, maar dat de monteur zei dat je geen diensten via ons kunt krijgen? En nu moet je dus alsnog iets betalen? Dat is gek. Normaliter klopt het wat SaltyBart zegt: via de community kunnen we hier doorgaans niet bij helpen. Echter begrijp ik dat je al bij de klachtenafdeling bent geweest en dat mijn collega's het niet naar wens hebben opgelost. Wil jij je profiel aanvullen met je adres en klantnummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik met je mee. 


Hallo,

De originele kpn telefoon aansluiting was door een vorige bewoner weg geknutseld, en destijds hebben de onderburen geen toestemming gegeven voor de doorvoer van de glasvezel. 

Er is alleen nog een groene koper kabel aanwezig. 

Ik kan nu mijn profiel niet wijzigen door werkzaamheden. 

Kom er later op terug, alvast bedankt. 


Als het goed is staan de gegevens in mijn profiel 


De originele kpn telefoon aansluiting was door een vorige bewoner weg geknutseld, ...

Dat had de vorige bewoner niet mogen doen maar daar heb je vrij weinig aan.

 

...en destijds hebben de onderburen geen toestemming gegeven voor de doorvoer van de glasvezel. 

De onderburen zijn wettelijk verplicht hun medewerking te verlenen voor de doorvoer van de glasvezel.

Als KPN Netwerk in jouw straat glasvezel heeft aangelegd dan was dat vast en zeker kostenloos. Nu zal het doortrekken van de glasvezel waarschijnlijk geld gaan kosten. Eigenlijk zou je die kosten op jouw onderburen moeten verhalen.


De originele kpn telefoon aansluiting was door een vorige bewoner weg geknutseld, ...

Dat had de vorige bewoner niet mogen doen maar daar heb je vrij weinig aan.

 

...en destijds hebben de onderburen geen toestemming gegeven voor de doorvoer van de glasvezel. 

De onderburen zijn wettelijk verplicht hun medewerking te verlenen voor de doorvoer van de glasvezel.

Als KPN Netwerk in jouw straat glasvezel heeft aangelegd dan was dat vast en zeker kostenloos. Nu zal het doortrekken van de glasvezel waarschijnlijk geld gaan kosten. Eigenlijk zou je die kosten op jouw onderburen moeten verhalen.

Je moet het inderdaad de aanleg gedogen, maar als iemand niet mee wil werken heb je pech. Tenzij je zelf naar de rechter wilt stappen hiervoor. Juridisch getouwtrek dus, meeste mensen hebben daar geen zin in. 


Bij aanleg in onze woonplaats gaf de woningbouw bij mijn moeder aan, mocht u bovenburen hebben werk alstublieft mee anders kunnen kunnen u buren geen gebruik maken van Glasvezel en houd het op..


@Martijn Kuijer ik heb de resterende 34.07 euro vergoed! Dat zal binnen één factuurtermijn op jouw rekening worden gestort. Excuses voor het ongemak!


Oh dat is echt top!

Dankjewel 


Reageer