Skip to main content

Ik was vorig jaar rond maart klant bij jullie met een 100mbit contract voor 42,50. Na vele problemen gehat te hebben met mijn internet( veelste traag). Heb ik kpn gebeld en gevraagt of er een monteur langs kon komen en kijken waarom ik zo traag internet hebĀ Bleek dat er een kabelbreuk was ondergronds. Monteur gaf aan dat er 1Ā kabel aansluiting nooit heeft gedaan. KpnĀ zelf kan dat ook zien.Ā en daarom heb ik maanden lang maar 10 mbit kunnen gebruiken. Nu wil ik mijn geld terug. Uit bereking van mijn kost 10 mbit 4.25Ā permaand wat ik dus 38,50 teveel heb betaald per maand. En dit ongeveer 9/10 maanden lang. En wat krijg ik maar terug 100 euro. Is dit normaal

Hoi @Rotterdam10, welkom hier. Ik ken de verdere inhoud van jouw situatie niet, dus ik kan ook niet beoordelen wat voor vergoeding in dit geval toepasbaar is. Wat ik wel kan doen is aangeven dat er bij het bepalen van een vergoeding altijd meerdere factoren meegenomen worden. De lengte van de verstoring is zo'n factor, maar ook wordt er gekeken naar wanneer je melding hebt gemaakt van problemen. Daarnaast valt er ook niet op die manier een prijs per mbit te bepalen. Ik lees in je bericht dat je een vergoeding hebt gekregen. Betekent dat ik ook niets meer voor je kan doen.Ā 

Als je het niet eens bent met de gegeven vergoeding kun je een klacht indienen. Maar dat betekent niet automatisch dat er dan ook een aanvullende vergoeding toegekend wordt.