Skip to main content

Hallo, ik heb in mei mijn telefoonabonnement opgezegd per 1 november in verband met emigratie. Ik krijg zojuist een rekening waarbij de abonnementskosten van 1 nov - 30 nov in rekening wordt gebracht. Hoe kan dit?

Hoi @LauraS88, welkom op het forum. Als je het abonnement toen hebt opgezegd hoor je er geen rekeningen meer van te krijgen inderdaad! Heb je toentertijd ook een bevestiging gehad dat het abonnement werd beëindigd? 

Op je profiel staan geen gegevens, daardoor kan ik er niets over inzien. Het snelste in zo’n geval is om ons te bellen, zodat je direct in contact kan komen met de afdeling die over het opzeggen gaat. We zijn bereikbaar op 0800-0402, vanuit het buitenland kan je ons bereiken op +316-12001200.


Hoi Jasper, ik heb een bevestiging gekregen en ik heb eind oktober een sms gekregen dat mijn abonnement beëindigd werd over 2 dagen. 
Ik heb op Mijn KPN ook helemaal geen producten meer staan.


Aah, nou snap ik 'm. Ik werd op het verkeerde been gezet door ‘mei’. Als het abonnement eind oktober is stopgezet kan het zijn dat de factuur van november al was aangemaakt. In dat geval zal je komende maand nog een factuur ontvangen, waarbij de gemaakte kosten na 1 november worden gecorrigeerd. Dat gaat automatisch, daar hoeven we niets voor te doen.