Skip to main content

05/13/23 Ik ben een abonnement gestart. 21/05/23 Ik heb een verzoek ingediend om mijn bestelling te annuleren. Ik heb recht op veertien dagen. Ik heb opgezegd omdat ik Nederlands en Engels niet goed genoeg spreek om te telefoneren, wat de enige manier is om met KPN te communiceren. Het is niet mogelijk om met de adviseur te praten door een bericht te schrijven. En ik heb nog steeds een probleem met het bereik, de verbinding wordt de hele tijd verbroken, bovendien heb ik 2 simkaarten besteld en er kwam er maar één. Ik vroeg een vriend om te bellen en te vragen naar mijn annulering, de consultant zei dat het werd verwerkt. Wanneer loopt mijn abonnement af? Het is lang geleden en ik moet ervoor betalen.

Beste @Patryk3011, welkom! Je mag een abonnement inderdaad binnen 14 dagen annuleren. Jammer om te lezen dat dit zo moeilijk gaat! Wil je je forumprofiel aanvullen met je adres, klantnummer en ordernummer? Laat even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik met je mee. 


Ik heb alle gegevens toegevoegd aan mijn profiel.


Bedankt! Ik heb een ticket aangemaakt om het abonnement alsnog te annuleren. Maar ik zie dat er wel gebruik van wordt gemaakt, klopt dat? Als het abonnement geannuleerd wordt, kan je er vanzelfsprekend geen gebruik meer van maken. 


Oké, ik haal de kaart uit de telefoon. Ik dacht dat er een sms zou komen dat het voorbij was en dat het inactief zou worden. Ik krijg namelijk diverse meldingen van kpn op dit nummer maar ok ik haal het eruit en het wordt helemaal niet meer gebruikt.


Hoe lang moet ik wachten op opzegging omdat ik er geen gebruik van maak en moet betalen?


Geen probleem hoor! Het duurt enkele werkdagen voordat mijn verzoek verwerkt wordt. Ik hou het in de gaten en kom er volgende week nog even op terug. 


Ik wacht nog steeds en niets. het abonnement is niet opgezegd. Het is ziek, het duurt 2 maanden om te annuleren.


Dat is natuurlijk niet de bedoeling, er is vanuit de afdeling opzeggingen dus in zijn geheel geen contact opgenomen?


Ha @Patryk3011, ik zie dat alles inmiddels helder is en dat de aansluiting is beëindigd!


dus het is klaar. Bedankt