Skip to main content

Goedendag,

Ik heb voor het verlengen van mijn abonnement met nieuw toestel mijn adresgegevens aangepast omdat ik een tijdje geleden verhuist ben. Zowel bij betalingsgevens als klantgegevens staat mijn nieuwe correcte adres, alleen bij het afronden van de bestelling komt mijn oude adres weer tevoorschijn als 'aansluitadres'. Dan is dat ineens het adres waar de telefoon naartoe gestuurd zou worden, wat natuurlijk niet de bedoeling is. Ik zie nergens waar ik dat nog zou kunnen veranderen. Ik kan dus nu geen bestelling doen zo te zien, maar het zou mooi zijn als dat vandaag nog wel zou kunnen. 

Mvgr,

Jan

Hoi @Janderks1. Welkom op het KPN Forum! Wat vreemd dat je het oude adres te zien krijgt. Ik heb het voor jou nagekeken en ik kom in onze systemen het nieuwe adres tegen. Wanneer heb je precies doorgegeven dat je bent verhuist? Onze systemen hebben even de tijd nodig om alles te verwerken. Ik zou je daarom willen vragen om het vandaag nog eens te proberen. Als het oude adres opnieuw naar voren komt kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402) of langs een KPN winkel gaan. Laat je mij weten of het is gelukt?


Hoi @Janderks1. Welkom op het KPN Forum! Wat vreemd dat je het oude adres te zien krijgt. Ik heb het voor jou nagekeken en ik kom in onze systemen het nieuwe adres tegen. Wanneer heb je precies doorgegeven dat je bent verhuist? Onze systemen hebben even de tijd nodig om alles te verwerken. Ik zou je daarom willen vragen om het vandaag nog eens te proberen. Als het oude adres opnieuw naar voren komt kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402) of langs een KPN winkel gaan. Laat je mij weten of het is gelukt?

 

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het bestellen inmiddels wel is gelukt. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag!