Skip to main content

Hallo,

ik ben van Ziggo overgestapt naar KPN glaswezel. Helaas zit mijn aansluitpunt in de meterkast en moet deze naar de 2e verdieping verplaatst worden. Ik heb dit aangevraagd via mijnaansluiting.nl. Zij zouden binnen 25 (!) werkdagen contant opnemen. Om dit te overbruggen, heb ik een mobiele WiFi apparaat ontvangen van KPN. Nu krijg ik al de tweede herinnering om dit terug te sturen, maar mijn aansluiting is nog niet geregeld. Wat moet ik doen? Mvg, Eszter

Waarom legt u niet gewoon een utp-kabel naar boven? Veel makkelijker en goedkoper. En vooral sneller. Want het verplaatsen van het glasvezelkastje... dat kan wel kerst worden. Of later.

Heeft u een stopcontact in de meterkast? 


Na meermaals met KPN te hebben gebeld werd deze oplossing geadviseerd. Helaas geen stopcontact. Ik wil een redelijk “mooie” oplossing (ben het appartement net aan het opknappen) 


Het gaat om een gedeelde meterkast (met de buren op de eerste verdieping) op de begane grond, ik woon dus op de 2e.


Na meermaals met KPN te hebben gebeld werd deze oplossing geadviseerd. Helaas geen stopcontact. Ik wil een redelijk “mooie” oplossing (ben het appartement net aan het opknappen) 

Maar dat stopcontact kan vast wel gemaakt worden toch? Een utp-kabel is gewoon een mooie oplossing. Een oplossing die u later mogelijk ook nog zelf aan kunt passen of laten passen als u wilt.

Ligt er een buisje door de muur naar boven?