Skip to main content

Ik heb via jullie een nieuwe iPhone 15 besteld en ontvangen, met de voorwaarde dat ik mijn oude toestel kon inleveren via recommerce, met een bonus van 100euro.

De geschatte verkoopprijs was 46 (plus 100euro bonus) dus totaal 146euro retour voor mijn oude iPhone X.

ik kreeg een gewijzigd voorstel van 15 euro (plus 100euro bonus) dus totaal 115 euro. 
Hiermee ben ik akkoord gegaan en aan de hand daarvan heb ik maar 15 euro ontvangen. Ik had voor 15 euro nooit mijn oude toestel opgestuurd en voel mij bestolen door recommerce.

Graag ontvang ik alsnog mijn 100 euro bonus, aangezien jullie er bij KPN mee adverteren en daarmee een nieuwe telefoon + verlegen abonnement, aantrekkelijk maken.

Hoi @J0b0, welkom! De uitbetaling van de bonus gaat los van de uitbetaling van de reguliere inruil. Deze uitbetaling kan tot 28 dagen duren, ervan uitgaande dat je alle documenten die Recommerce hiervoor nodig heeft ook hebt opgestuurd.

Is het al langer dan 28 dagen geleden, neem dan contact op met Recommerce. Zij kunnen dan voor je nakijken wat er aan de hand is. 


Tot nu toe is het een drama. Ik heb een e-mail gehad dat in mijn inruilbonus van 100 euro is goedgekeurd, enkele weken geleden kreeg ik een bevestiging per e-mail dat ik inderdaad 100 euro bonus zou moeten ontvangen, naast de 15 euro voor mijn toestel. 
Ik krijg zojuist weer een e-mail, waarin ze schrijven dat de actie verlopen is en ik geen recht heb op mijn inruilbonus van 100 euro.

Jullie als KPN adverteren hiermee en nu recommerce er onderuit probeert te komen, zou ik het op prijs stellen dat jullie mij helpen, in plaats van verwijzen naar recommerce.

 

groeten Jochem


Da's wel een beetje wisselvallig van ze. De kortste klap hiervoor is dan om komende week even contact op te nemen met de klantenservice via 0800-0402 (gratis) of een van onze social media kanalen (Facebook / X). De collega in kwestie kan dit dan laten uitzoeken door de back office. 


Reageer