Skip to main content

Hi, ik heb mijn abonnement gewijzigd. Wat worden nu de nieuwe kosten? 

Ik neem aan dat de combikorting van 7,50 hier nog af gaat? En kan dit nog aangepast worden naar onbeperkt sms en bellen?

 

Ja, hier gaat het combivoordeel nog vanaf. Waarom het er nu niet al gewoon bij staat is mij niet helemaal duidelijk. Want bij het bovenste blokje staat het wel bij.


Hallo @daim, als je nu ook al de combikorting krijgt, zal die op de factuur ook na de wijziging in mindering gebracht worden. Bij een Unlimited abonnement bedraagt deze extra korting €7,50 per maand. 

Mocht je het aantal belminuten ook nog willen wijzigen dan zal die wijziging weer per de eerstvolgende maand ingaan. 


Oke dankje!

van de 32.50 gaat de 7.50 dus nog af?


Oke dankje!

van de 32.50 gaat de 7.50 dus nog af?

Dat is correct. Met de combikorting kost een Unlimited abonnement €25,00 per maand. 


Er staat op mijn factuur iets anders? 

Admin: telefoonnummer weggehaald uit openbare afbeelding


De juiste korting van €7,50 en de factuur van de maand juli hebben elkaar gekruist @daim Op de eerstvolgende factuur krijg je met terugwerkende kracht de €7,50 korting in mindering gebracht. 


De juiste korting van €7,50 en de factuur van de maand juli hebben elkaar gekruist @daim Op de eerstvolgende factuur krijg je met terugwerkende kracht de €7,50 korting in mindering gebracht. 

Nu klopt het nog niet want nu is de korting van deze maand niet verwerkt? 

 


Ik zie al wat hier gebeurd is @daim. Het abonnement is gewijzigd van 150 belminuten naar onbeperkt bellen. Hierdoor is de extra korting opnieuw gecontroleerd en moest ook weer geactiveerd worden.  


Door de wijziging en de daaropvolgende controle en heractivering van de extra €7,50 korting heeft deze de meest recente factuur gekruist. Ik kan je echter bevestigen dat de korting weer actief staat en op de factuur van september krijg je (weer) een correctie voor de periode die nu mist aan korting.