Skip to main content

Ik had een tablet Samsung a8 die werkte helaas maar 4 dagen nu moest ik hem terug sturen en gaat het 2 tot 4 dagen duren voordat deze bij kpn is en dan maar weer wachten op een nieuwe. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik dan een ander toestel krijg opgestuurd?? Ik heb al 3x een bel afspraak willen maken maar wordt op de afgesproken tijden niet gebeld 

Hoi @Samantha89 . Welkom op het forum.

Ik heb iets meer context nodig.  Die tablet, maakte die deel uit van een actie? Of heb je die los gekocht? En waar heb je die precies naartoe gestuurd? 


Al opgelost heb al een andere gekregen en had een abbo bij mijn telefoon verlengd en kon ik voor 13 euro p maand de Samsung galaxy a8 tab erbij nemen dus ik dat gedaan maar na 4 dagen viel hij plots uit en terug gestuurd alleen nu heb ik dan weer een nieuwe maar heb al veel gelezen dat dit model daar schijnbaar vaker last van heeft, dus hopen dat deze het weer niet begeeft haha


Al opgelost heb al een andere gekregen en had een abbo bij mijn telefoon verlengd en kon ik voor 13 euro p maand de Samsung galaxy a8 tab erbij nemen dus ik dat gedaan maar na 4 dagen viel hij plots uit en terug gestuurd alleen nu heb ik dan weer een nieuwe maar heb al veel gelezen dat dit model daar schijnbaar vaker last van heeft, dus hopen dat deze het weer niet begeeft haha

Aah, duidelijk. En fijn dat je een nieuwe hebt. Â