Skip to main content

Ik heb op 16 febr het retourpakket afgegeven bij PostNL, deze is bezorgd. Toch blijf ik herinneringen krijgen dat ik mijn pakker retour moet sturen, nu al een laatste herinnering. Uiteraard is het boete bedrag voor eerder beĆ«indigen contract allang van mijn bankrekening geboekt, daar zijn ze heel snel mee, (KPN biedt geen glasvezel aan op mijn nieuwe adres, en dat heb ik nodig voor wanneer ik thuis werk).Ā 

Hallo @CT1972Ā ,

Je kunt de herinneringen negeren. De afdeling die de retouren verwerkt, heeft regelmatig een achterstand.Ā 

Bewaar voor de zekerheid wel het ontvangstbewijsje wat je ontvangen hebt bij het Post_NL-inleverpunt. Ā Ā 


Ha @CT1972, welkom! Jammer (maar in dit geval begrijpelijk) dat je over bent gestapt! Het klopt wat Noordzee zegt: het kan zijn dat het wat langer duurt voordat het verwerkt is. In de tussentijd mag je het ontvangstbewijs goed bewaren, maar ik ga er vanuit dat je er verder niets meer van hoort. Verder deel ik nog even de postcode check voor glasvezel met je. Mocht je die nog niet kennen 🙂. Daarmee kan je zien wanneer KPN van plan is om glasvezel bij jou te leggen!

Ā 


@Marcia van KPNĀ Mijn status voor glasvezel volgens jouw link, dus heel accuraat is het niet.

We maken een plan voor jouw gemeente

Op dit moment maken wij plannen voor de aanleg van glasvezel in jouw gemeente. Zodra het plan van aanpak gereed is vertellen wij hier meer over.

xxxxxxxx 00, xxxxxxxx

wijzig adres

Wat kan ik nu doen?

We sturen je een brief zodra we aan het werk gaan in je buurt. Benieuwd wanneer jouw adres aan de beurt is? Of wanneer de werkzaamheden starten? Meld je aan voor de Glasvezelwekker en je weet het als eerste.

Ā 

In mijnkpn

  • Abonnementsgegevens
  • Kosten totaalā‚¬ 52,50
  • Type abonnement KPN Internet 1 Gbit/s

Hmm dat is gekĀ @TDNĀ ! Het kan natuurlijk zijn dat je glasvezel niet via Netwerk krijgt, maar via een andere aanbieder.


@Marcia van KPNĀ Volgens mij houdt KPN Netwerk alleen zijn eigen netwerk bij, voor Glaspoort (van mij) niet. Een postcode check van kpn.com of pakketten zelfs samenstellen is veel preciezer.


KloptĀ šŸ˜‰, bijĀ mij net zo.

OpĀ https://netwerk.kpn.com/Ā :Ā Op dit moment is er nog geen glasvezel beschikbaar op jouw adres

OpĀ https://www.glaspoort.nl/Ā :Ā Je huidige netwerk: glasvezelnetwerk beschikbaar op jouw adres

Inmiddels isĀ mijn KPN internet abonnement al zo'n 4 maanden actiefĀ op glasvezel.


@Marcia van KPNĀ Volgens mij houdt KPN Netwerk alleen zijn eigen netwerk bij, voor Glaspoort (van mij) niet. Een postcode check van kpn.com of pakketten zelfs samenstellen is veel preciezer.

Yes je hebt helemaal gelijk. Ik kan de volgende keer beter de glasvezel check gebruiken!