Skip to main content

Een jaar geleden gingen wij verhuizen. We wilden deze doorgeven en direct een contractwijziging doorvoeren, we maakten namelijk geen gebruik van TV. Alles wat mis kon gaan, ging volgens mij mis. Lange tijd geen internet, wat problemen gaf met thuiswerken, een kastje opgestuurd krijgen voor TV kijken i.p.v. een kastje voor internet om het tijdelijke geen internet te kunnen overbruggen. Ik kan zo even doorgaan, maar ik werd uiteindelijk doorgezet naar de spoedhulp van KPN, volgens mij omdat KPN zelf ook in de gaten kreeg dat het allemaal mis ging.

Ik voelde me uiteindelijk wel gewaardeerd als klant aangezien ze het met de speciale afdeling wilden oplossen. Dus ik dacht dat alles goed zat, ik heb er niet meer naar omgekeken. Dit heeft allemaal ongeveer een jaar geleden afgespeeld.

Nu kom er ik erachter dat ik nog steeds betaal voor TV. Dus ik ga weer bellen met de klantenservice, het enige wat ze mij nu aan kunnen bieden is een nieuw jaarcontract thuis internet. That´s it.

Hoe kan het zijn dat zo veel fout is gegaan. Ik heb uiteindelijk mijn vertrouwen gelegd in het de spoedservice en er daarna niet meer naar omgekeken en na iedere keer opnieuw mijn verhaal te doen is het nog niet goed opgepakt.

Ik snap dat dit heel af en toe toch mis kan gebeuren, maar hoe kan het zijn dat ik uiteindelijk toch nog op deze manier geen passende oplossing krijg. Mijn inziens heb ik ongeveer € 350 tot € 420 te veel betaald.

Ik richt me nu tot het forum als laatste hoop een reactie te kunnen krijgen van KPN, zonder dat ik me afgewimpeld voel.

Alvast bedankt.

Alleen een tv-abo kost of €10 per maand of €12,50 per maand, afhankelijk of je het Hussel-abo of het TV+-abo hebt @toonvz , dus voor de tv kun je nooit meer dan €120 of €150 betaald hebben.

Of lees ik iets niet goed?

Je krijgt 1 keer per maand een gespecificeerde factuur van KPN, heb je daarop dan niet eerder gezien dat je ook voor TV betaalt?

 

 


En KPN heeft voor een jaar aan licenties betaald aan ESPN, RTL, NPO en ga zo maar door. Ik weet niet hoe coulant ze zijn bij KPN alleen hun hebben ook kosten gemaakt. Ik ga er dan ook vanuit dat ze u gaan wijzen op uw eigen verantwoordelijkheid aangezien elke maand een factuur wordt opgemaakt inclusief tv.


Jullie hebben inderdaad gelijk dat ik ook verantwoordelijk ben ik heb het maandelijks in kunnen zien. Het is extra zuur, na alle problemen die zich al voor hadden gedaan tijdens (de poging tot) het overstappen.

Mijn berekening was TV+internet € 83 minus enkel internet 50 euro = 33, maal 12 = 396.

Blijft onbegrijpelijk na talloze keren bellen en uitleggen dat dit niet gewoon goed opgepakt was.


Nogmaals @toonvz een tv-abo kost 10,00 of 12,50, waar jij dan het verschil  van ruim €20 vandaan haalt is mij een raadsel, maar dat weet jij vast te verklaren.

 


En dan zichzelf ook nog eens rijk rekenen.


Duidelijk. Ik reken verkeerd en mag het KPN niet aanrekenen dat zij een fout hebben gemaakt. 

 

Berekening is a.d.h.v. de 83 euro die ik nu betaal en de 50 euro is a.d.h.v. de huidige aangeboden abonnementen.

 

Al is het 12,50 maal 12, maakt het dan niet meer uit?


Feiten blijven hetzelfde. Overige benoemde randzaken en emoties zijn niet relevant. 

 

 


Hi @toonvz, ik vind het heel rot om te horen dat je een jaar geleden zo veel gedoe gehad hebt. Het is nooit de bedoeling maar het kan helaas gebeuren, ik ben blij om te lezen dat 't destijds uiteindelijk goed opgelost is.

Voor wat betreft je abonnement nu, ik kan er inderdaad niet omheen dat je maandelijks een e-mail met de factuur ontvangt. En je altijd zelf inzicht hebt en mogelijkheid hebt om je abonnement te wijzigen via MijnKPN. Ik heb helaas niet de mogelijkheid om een jaar lang het tv-gedeelte van het abonnement voor je te vergoeden. Je kunt je abonnement via MijnKPN of via onze klantenservice aanpassen, zodat het weer helemaal past bij wat je wilt en gebruikt.