Skip to main content

Ik ben niet akkoord met de factuur. Ik heb diensten opgezegd en kon dezelfde dag al geen gebruik meer maken van de diensten maar vervolgens moet ik deze wel betalen.

Kan KPN via de chat contact met mij opnemen.

Ik weet natuurlijk per wanneer je hebt opgezegd maar volgens de voorwaarden heeft kpn twee maanden te tijd om de slotnota te maken.  De volgende faktuur zal de slotnota zijn.


https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/creditering.htm#/ser-creditering/-ser-creditering-na-opzegging-uitleg

 

Creditering na opzeggen

Heb je opgezegd & heb je nog geld tegoed?
De slotfactuur krijg je rond de datum waarop je normaal je factuur ontvangt, maar dan de maand daarna.
Stel je krijgt je factuur normaal op de 26ste en je zegt de 3e van de maand op, dan krijg je je slotfactuur op de 26ste van de volgende maand. Hierop staat het bedrag op wat je van ons terugkrijgt.
Dit bedrag wordt ongeveer een week later op je rekening gestort.

Weet je niet wanneer je je factuur ontvangt? Kijk dan in je mail of in MijnKPN naar je andere facturen.


Wacht de volgende factuur af. 

Deze zal vast en zeker een verrekening bevatten voor het opgezegde (zender?) pakket.

Je betaalt dat vooruit. Dus als de factuur al is opgemaakt en jij zegt het pakket op zal dat nog voor een hele maand erop staan. De maand erop worden de dagen dat je het in de vorige factuurperiode niet meer hebt kunnen gebruiken gewoon verrekend.