Skip to main content

Ik zit op dit moment in Zuid-afrika. Ik heb helaas geen mogelijkheid om te bellen zonder flinke kosten te maken.

 

Een tijd geleden heeft KPN zonder mijn toestemming een abonnement gestart en hebben mij facturen gestuurd. Na flink wat (zeer) stroeve communicatie heb ik eindelijk het abonnement kunnen opzeggen. 
 

Nu heb ik, zonder eerdere mail of iets dergelijke, een mail gekregen met een factuur en een waarschuwing dat als ik niet binnen 10 dagen betaal, ik een incassobureau achter mij aan krijg.

 

Ik heb ondertussen geen KPN account meer, omdat ik geen klant ben. Ik kan dus niet checken waarvoor deze factuur is (die sws al onterecht is, want ik wilde nooit klant zijn en heb nooit toestemming gegeven) en ik kan KPN niet bereiken. 
 

Hoe nu verder?  

Hallo @Nathan Beuker bellen kan via +31612001200 of Facebook of X, voorheen Twitter.

 


Hallo @Nathan Beuker bellen kan via +31612001200 of Facebook of X, voorheen Twitter.

 

Dan bel je nog steeds naar nederland, dus heb je temaken met belkosten. Heb/gebruik geen X en facebook.


Hi Nathan, welkom hier. 

Wat een vreemde gang van zaken. Gaat het hier om een mobiel abonnement? Want dat kan niet zomaar starten, dat moet je nog goedkeuren en je ID-nummer invullen en volledige naam. Of gaat het hier om een vast abonnement? 

Ik hoor graag van je.