Skip to main content

Ik ben verhuist naar het buitenland. Ik heb netjes mijn contract opgezegd via het online formulier. Echter, ik ontvang nog steeds facturen. 

Ik heb gebeld… ze gingen het oplossen.

geen oplossing nog steeds facturen 2 maanden later.

Ik heb gebeld… ze gingen het oplossen…

Geen oplossing ik ontvang nog steeds facturen weer een maand later.

Dit was de laatste keer….

Ik zoek contact met KPN en ik sta eerst een half uur in de wacht, en dan kan medewerker me niet verder helpen. Dan wordt je doorverbonden naar een andere medewerker van de afdelingen opzeggingen, die ophangt omdat mijn toon haar niet aan staat… uur verder, 50 euro aan belkosten… nog steeds krijg ik facturen.

Dot (de digitale assistent → het lijkt wel die  paperclip van Microsoft office 98) wil je heel graag terugbellen, maar alleen op een Nederlands nummer dat ik niet meer heb. 

Hoe kan ik aan deze partij doorgeven dat ze moeten stoppen met het sturen van facturen, en mijn emigratie moeten verwerken?

Bellen lukt niet, want dan hangen ze op. terugbellen lukt ook niet, want ze kunnen alleen Nederlandse telefoonnummers bellen. Dot snapt de vraag niet en komt met oplossingen die niet werken want ik heb geen NL telefoonnummer. Emailen kan niet, want dat ondersteund deze partij niet. 

Ik storneer nu de hele zooi… 

Beste KPN, stuur me een mail adres waarop we even kunnen corresponderen. Dan kunnen we een moment bespreken waarop er telefonisch contact kan worden gezocht. Laat iemand bellen met wat mandaat om dingen op te lossen.

 

Vast mijn dank,

Gr. Wouter

 

Admin: bericht aangepast op basis van onze huisregels

Bericht gemeld aan moderators. 


Hi @Wouter wil opzeggen, welkom hier. 

Zoals je ziet hebben we je bericht aangepast. Hoewel we enige frustratie kunnen begrijpen willen we het wel netjes houden hier. 

Ik begrijp dus dat je een bewijs van uitschrijving bij de gemeente al hebt gemaild via dit formulier? Zo ja, zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
Ik hoor graag van je. 


Beste Alex,

Ik begrijp de aanpassingen. 

Dat formulier ligt al maanden bij jullie. Je kan dit zo opzoeken. Je kan ook even de conversaties in jullie support historie opzoeken.

Mijn kpn-id is al gekoppeld aan dit account, dus ik snap niet helemaal wat het nut is van het profiel, maargoed… 

 

seintje.


Hi Wouter, ik ga kijken wat ik hier kan vinden. Nog voor mijn duidelijkheid, gaat het hier om je abonnement thuis of had je meerdere abonnementen die niet of te laat zijn opgezegd? 


ja, dit was thuis.


Duidelijk. Als ik het goed zie heb jij hier inderdaad op 12 juni een bevestiging van gekregen. Heb je verder nog een reactie gehad op het ingevulde formulier? Dat het wél of niet in behandeling is genomen? 
Zou ik ook het verstuurde bewijs van uitschrijving van je mogen ontvangen? Ik heb je een privébericht gestuurd. 


Ja, het was in behandeling genomen (automatische mail)

Ik heb je gemaild.


Reageer