Skip to main content

Ik heb per ongeluk teveel bundels voor buiten Europa gekocht!
Hoe zou ik dit kunnen terugdraaien? Zou ik twee bundels van 100 kunnen cancellen, en de overgebleven bundel van 500 houden? 
 

Alleen een moderater kan hier iets in betekenen waarschijnlijk.  Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze voor je aan de slag.  De wachttijd is een dag of twee. 


Hoi @What, welkom op ons forum!
Ik kan de bundels helaas niet intrekken maar als ze onaangebroken verlopen zijn straks kan ik ze wel voor je vergoeden.

Kun je me daarvoor tzt nog even aan de mouw trekken? Ik heb daarvoor dan ook wat gegevens van je nodig. Kun je je profiel invullen en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?


Bedankt, Thomas! Ik zal het zeker in gedachten houden! Eigenlijk heb ik geen idee hoe vlug het gebruik zal gaan, en met deze oplossing voel ik me vrij om dat nog open te houden!  

Is er ook een alternative oplossing, langs mijn lokale kpn shop and take care of it there?


Top! Dit kunnen ze inderdaad ook voor je regelen in een winkel  of telefonisch op 0800-0402 maar dus pas als de bundel verlopen is.


Thanks so much!