Skip to main content

Begin augustus heb ik heel bewust ons abonnement bij KPN opgezegd. Vervolgens wordt er (onder werktijd) 3x gebeld en als ik niet opneem wordt 3x mijn voicemail een minuut lang “gespamd” met zinloze muziek of callcenter geluiden.

Via mail laten weten dat ik hier niet van gediend ben en dat dit moet stoppen kan niet. Via de chat lukt ook niet want geen medewerker beschikbaar. Bellen kan wel! Ja en dat is nou net wat ik niet wil!!! Gewoon mijn opzegging in behandeling nemen en mij niet meer lastigvallen. Als ik behoefte heb om dit telefonisch op te lossen dan had ik de opzegging wel telefonisch gedaan lijkt mij. Oh en een klacht indienen kan ook alleen telefonisch… Nou ik denk niet dat iemand van KPN mij vandaag aan de telefoon wil hebben… 😡

 

Het gaat vanzelf een keer over. Maak je er niet al te druk om. 


Hallo @Marietje41 ,

En toch is de opzegging pas geregeld nadat er telefonisch contact is geweest. Volgende keer toch maar beter even opnemen. 


Hallo @Marietje41 ,

En toch is de opzegging pas geregeld nadat er telefonisch contact is geweest. Volgende keer toch maar beter even opnemen. 

Hallo @Marietje41 en @Noordzee 

je krijgt eerst een opzeggingsbevestiging per mail, daarna probeert men je alsnog te bellen, gaat dat niet lukken, wordt de opzegging definitief in gang gezet.