Skip to main content

Stopzetten ESPNPluspakket lukt niet omdat er nog een bestelling loopt. Ik heb niets besteld. Ongevraagd krijg ik een glasvezelkastje, wordt dit als bestelling beschouwd en kan ik mijn zenderpakket niet wijzigen. 

Weet iemand hoe ik dat wel kan doen? 

 

Hoi @okkitokkie 

Dat gaat helaas dan niet.
Er kan maar één bestelling of wijziging per keer gedaan worden, en die dient dan eerst afgerond te zijn voordat je weer een nieuwe wijziging kunt doen, zoals in jouw geval ESPN stop zetten.

Mocht je zelf niets besteld hebben, bel dan even de klantenservice via 0800-0402 of via een KPN Mobiele aansluiting op 1200, om na te vragen om wat voor bestelling het dan gaat.
Het zou eventueel te maken hebben met het glasvezelkastje, maar dat hoor je dan ook gelijk.

Er is helaas geen andere mogelijkheid, om ESPN op een andere wijze stop te zetten.


Zoals ik al schreef wordt de ongevraagde  toezending van het glasvezelkastje als bestelling beschouwd. Ik heb dit kastje niet besteld. Dit  zou helemaal los moeten staan van het wijzigen van een zenderpakket.


Hoi @okkitokkie 

Ik snap je punt, laat daar geen misverstanden door ontstaan.
Maar in dit geval dien je toch even te bellen met de klantenservice van KPN, om hier navraag over te doen.
De medewerker kan dan gelijk voor je checken of het glasvezelkastje inderdaad de boosdoener is, waardoor je geen wijziging of bestelling kunt plaatsen.


Ik zeg toch dat dit de boosdoener is?


Dan is het echt niet anders, dan te wachten tot deze bestelling er helemaal door heen is gelopen, en je het nieuwe glasvezelkastje hebt ontvangen.

Het systeem van KPN kan maar één bestelling of wijziging per keer verwerken, deze dient eerst helemaal afgerond te zijn, voordat je een nieuwe bestelling of wijziging via Mijn KPN kunt plaatsten.
Er is dus geen andere optie, om ESPN op een andere wijze te beëindigen.


Maar dat is toch belachelijk? Ze dwingen me  om glasvezel te nemen, noemen dit een bestelling terwijl ik niets besteld heb, en schakelen vervolgens de mogelijkheid om iets anders te wijzigen, wat helemaal niets met glasvezeld te maken heeft, uit. 

 


Hi @okkitokkie, ik denk graag mee. 

Het klopt inderdaad dat wanneer een wijziging open staat een tweede niet mogelijk is. Ik snap je punt volledig. Echter hoort dit niet lang te duren als je het kastje al hebt. Kan het kloppen dat je ook een afspraak met een monteur hebt om dit af te ronden?


Reageer