Skip to main content

Ik kan mijn internet snelheid niet wijzigen naar 1Gig internet. ik had m op 200mb`s staan en vervolgens geprobeerd om naar 1Gig over te zetten en blijkt dat, dat nu dus niet verwerkt kan worden? Kpn kunnen jullie hier iets aan doen zodat ik weer 1Gig kan gebruiken...

Heb je enig idee wat er in de lopende bestelling zit? Heb je onlangs iets aan je abonnement gewijzigd?


@Ik_Combineer Ik heb een abonnement wijziging gedaan van 200mb`s naar 1Gig internet. Maar dat staat nog steeds in verwerken lijkt het wel want mijn internet is na 3 dagen nog steeds niet verhoogd, normaal gesproken gebeurt dat al binnen 15 min. Op de website staat dus je hebt nog een lopende bestelling en daardoor doet ie dat dus niet.


Als het goed is heb je ook een mail ontvangen wanneer dit in effect zou gaan. Kan best een paar dagen duren. Wat zou je nu willen wijzigen/toevoegen dat je deze melding krijgt?


Ik heb dit binnen gekregen om 00:05 nacht.

 

Hieronder leest u extra informatie over uw bestelling van KPN Internet 1 Gbit/s.

 

 

We moeten extra onderzoek doen om uw abonnement te veranderen. De e-mail met extra informatie over deze verandering en de definitieve startdatum ontvangt u daarom iets later.

 

 

Ik ben dan benieuwd wanneer dit aangepast wordt 😁.


Dan heeft u nog even geduld nodig, gaat vanzelf goed komen.


Had mail over het hoofd gezien denk ik, maar helemaal goed! Ik wacht netjes af. Dankuwel! 


Graag gedaan, mocht je nou aan het eind van de week nog niks hebben gehoord van KPN meldt je dan vooral weer, kunnen we misschien nakijken waarom het langer dan gebruikelijk duurt.


Zal ik doen indien dat nodig zou zijn! Fijne avond! :)


Reageer