Skip to main content

Op mijn abonnement “thuis” internet heb ik geprobeerd een zakelijk rekening nummer in te voeren als automatisch incasso adres. Maar er wordt nog steeds van het oude bankrekening nummer geïncasseerd. Kan ik dit oplossen?

Hoi @DouweF en welkom hier op ons forum!

Heb je hierover al eens contact gehad met onze financiële afdeling (Collections)? Deze afdeling kun je alleen telefonisch bereiken op het nummer 0800 0402 (en geef dan vervolgens aan dat je graag een medewerker wenst te spreken). Ik weet zeker dat zij je hierover van de gewenste duidelijkheid kunnen voorzien. Laat je ons weten hoe dit is afgelopen en wat er verder uit is gekomen?


Inmiddels 2x telefonisch het rekeningnummer gewijzigd maar helaas wordt nog altijd het oude rekeningnummer gebruikt voor afschrijvingen. Ik ga nu de automatische incasso terugvorderen en wellicht opzeggen 


Ontzettend balen @DouweF :(

Enige advies dat ik vanaf hier kan geven is om toch nogmaals te bellen, hoe vervelend dat ook is. Verdient natuurlijk niet de schoonheidsprijs, dat vooropgesteld. 


Na een paar maanden de incasso te hebben gestorneerd van het foutieve rekeningnummer en handmatig over te hebben gemaakt van het juiste rekeningnummer besloten mijn contracten bij kpn op te zeggen. 


Na een paar maanden de incasso te hebben gestorneerd van het foutieve rekeningnummer en handmatig over te hebben gemaakt van het juiste rekeningnummer besloten mijn contracten bij kpn op te zeggen. 

Goedemorgen @DouweF, heel erg jammer dat dit zoveel voeten in de aarde had waardoor jij uiteindelijk hebt besloten om op te zeggen. Natuurlijk hadden we dat graag anders gezien maar ergens snap ik die keuze gezien de situatie ook wel.