Skip to main content

ik krijg nu de factuur op een telfort email adres en dat moet veranderen naar ziggo.

dat lukt niet. ik krijg de melding dat ik al op mijn kpn zit met de ziggo email. dat zal wel, maar de factuur gaat gewoon naar het telfort adres.

Hallo @19erwin1967 het ‘systeem’ heeft tijd nodig voordat de verandering van mail tot in alle registers is doorgedrongen, is mijn persoonlijke ervaring.

 


nou ben al meer dan een maand bezig ermee


in mijn profiel blijft dat telfort adres maar staan. krijg het niet weg


in mijn profiel blijft dat telfort adres maar staan. krijg het niet weg

Hoe log je in in MijnKPN, met je TFT-adres of met je Ziggo-adres?

Indien het eerste, dan is de aanpassing niet goed gegaan en moet je dat in je profiel nogmaals aanpassen.

 


ik heb allebei geprobeer. ik kan met allebei inloggen.


ik heb allebei geprobeer. ik kan met allebei inloggen.

Dan heb je dus 2 MijnKPN's en is er 1 teveel, bij 1 van de 2 moeten je abo's staan, thuis, telefoon en mobiel en bij de ander niets.

Is je MijnKPN voor het forum gelijk aan je MijnKPN voor je diensten?

 


ik heb een account verwijderd met het telfort emailadres. ik hoop dat het zo opgelost is.


ik heb een account verwijderd met het telfort emailadres. ik hoop dat het zo opgelost is.

Daar waren hoop ik geen diensten aan gekoppeld? @19erwin1967 of heb je op tijd verplaatst naar het account met Ziggo als inlog.

 


nee hing alleen een oud prepaid nummer aan.

op de ziggo heb ik nu mijn mobiele telefoon met abo gekoppeld.

moet goed komen nu hoop ik.

bedank voor de hulp


Graag gedaan.

 


Hi en van harte welkom hier @19erwin1967.

Goed om te zien dat @JanD je op weg geholpen heeft! Ik hoop dat 't voortaan goed gaat. Zo niet of als je vragen hebt, laat het dan gerust hier weten.