Skip to main content

Ik kan mijn facturen niet ophalen vanuit de site.

Verder kan ik ook geen mogelijkheid vinden om iemand te spreken.

Is er geen mogelijkheid meer om gewoon telefonisch contact te hebben met een medewerker?

Hallo @cuvotech 

 

Wat gebeurt er dan als je op een factuur klikt, niets of krijg je nog een (fout)melding te zien?
Krijg je ook geen optie om het factuur bestand te downloaden?

Er kan iets mis zijn met de instelling voor pdf bestanden in je normale browser, werkt het via een andere browser wel?

 

Je kan de klantenservice telefonisch bereiken via 0800-0402 (ma t/m vr 08:00 - 18:00, za 08:00 - 17:00).


Ik heb even gecheckt, er is geen algemene storing mee.

Kijk je via de website http://mijn.kpn.com?

Of via de app?

Wat zie je na het inloggen?

Je kunt ze telefonisch opvragen en gelijk melden dat je ze niet ziet in je MijnKPN. 

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- indien mobiel aantikken om te bellen)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.


Hoi @cuvotech, welkom hier! Je geeft aan dat het niet lukt om je facturen in te zien. We zijn zeker telefonisch bereikbaar, het nummer is al even genoemd door de anderen. De collega's daar kunnen de facturen ook per mail naar je opsturen. Maar het is natuurlijk handiger als je ze zelf gewoon kunt openen.

 De vraag is dan alleen even waar het precies misgaat met het inzien van je facturen. Daarvoor stellen GeSp en Peter een paar goede vragen. Als je die zou kunnen beantwoorden, dan kunnen we je verder helpen.

 


Hallo @cuvotech ,

Hallo @cuvotech 

Je kan de klantenservice telefonisch bereiken via 0800-0402 (ma t/m vr 08:00 - 18:00, za 08:00 - 17:00).

Heb je de klantenservice al gebeld?

De facturen staan in MijnKPN. Kun je ze nog steeds niet openen? Dan helpt het vaak om de cookies en browsegeschiedenis te wissen. Daarna zou je de facturen gewoon moeten kunnen openen. 


Bedankt voor jullie reacties,

Inmiddels heb ik het met hulp van een medewerker weer voor elkaar gekregen om bij de facturen te komen. Dank voor het delen van het telefoonnummer, ik was er anders echt nooit uit gekomen.


Reageer