Skip to main content

ik heb zowel een TV Internet als mobiel abonnement. Maar op het overzicht kan niets vinden wat ik betaald voor mijn mobiele telefoonabonnement. 

Ik betaal nu €55.49 voor TV en Internet en mobiel telefoonabonnement €18.97en die krijg ik dan ook apart.

ook wil ik weten wanneer mijn contract van de mobiele telefoon afloopt.

Hallo @Rob Schalke 

 

Als je in MijnKPN niets kan vinden over je mobiele abonnement dan zal die nog niet gekoppeld zijn.

Als je de MijnKPN app op je mobiel gebruikt dan kan je hier een beschrijving vinden hoe je jouw mobiele abonnement kan koppelen:

 

Via de MijnKPN web versie kan dat ook, dan naar Producten gaan en kiezen voor product toevoegen:

 

Zodra je mobiele abonnement gekoppeld is kan je de facturen inzien en ook vinden tot wanneer je contract loopt.


De rekening voor KPN Mobiel wordt apart afgeschreven. Dat bedrag zul je dus ook in je bank app kunnen zien.

Om toegang te hebben tot de facturen dien je je mobiele abonnement te koppelen in je MijnKPN account. Zie hierboven bij GeSp.

In MijnKPN kun je ook ‘einddatum contract’ inzien. Het stopt dan niet vanzelf maar loopt door totdat je vernieuwt (dan per direct het nieuwe abonnement) of opzegt met een maand termijn.