Skip to main content

Hallo, 

Ik keek naar mijn facturen van mijn mobiele abonnement en zie steeds dat er een maandelijkse subscription eraf gaat van WebComics. Er staat erop dat de abonnement via google playstore is aangemaakt, maar ik kan die niet terug vinden. Kan die abonnement geblokkeerd worden via kpn? Ik heb al eerder een mail gestuurd naar WebComics, maar zei konden mij niet echt helpen.

Hoi @S.Sahin . Welkom op het forum.

Ik heb twee kennisbank artikelen voor je opgezocht waar je hopelijk iets aan hebt:

 

 

 

Mocht het met deze informatie niet lukken wil ik je aanraden om met 0800 0402 te bellen. 


Ik heb al een tijdje geleden een maandelijkse abonnement afgezegd bij een app. Ik betaalde deze via google play store mijn kpn.

Toch zie ik de kosten op mijn factuur elke maand terwijl er op Google play staat dat ik op niks geabonneerd ben.

(De kosten gaan over een abonnement van webcomics, die ik al gecanceld heb)

Ik heb ook betalen via kpn geblokkeerd, maar dat heeft helemaal niks veranderd.

Daarnaast heb ik ook gekeken op https://www.payinfo.nl/ , maar daar staat ook helemaal niks over een abonnement die aan mijn nummer verbonden is. Hoe kan ik dit oplossen?

 

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic 


Ik heb al een tijdje geleden een maandelijkse abonnement afgezegd bij een app. Ik betaalde deze via google play store mijn kpn.

Toch zie ik de kosten op mijn factuur elke maand terwijl er op Google play staat dat ik op niks geabonneerd ben.

(De kosten gaan over een abonnement van webcomics, die ik al gecanceld heb)

Ik heb ook betalen via kpn geblokkeerd, maar dat heeft helemaal niks veranderd.

Daarnaast heb ik ook gekeken op https://www.payinfo.nl/ , maar daar staat ook helemaal niks over een abonnement die aan mijn nummer verbonden is. Hoe kan ik dit oplossen?

 

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic 

Hoi @S.Sahin .  Zie hierboven. En als dat niet lukt is bellen met 0800 0402 het beste advies wat ik je kan geven.


Reageer