Skip to main content

Ik krijg in m'n mailbox de verheugende aanbieding van KPN om 9 mnden 10,- € korting te krijgen op het internetabonnement als ik dit abonnement met 2 jaar verleng. Ok, doe maar denk ik en klik op hun “pak je korting “ balkje naast hun afbeelding van 9 mnden 10,- korting. Maar vervolgens zie je heel snel de 9 mnden 10,-€ korting door het beeld flitsen om vervolgens stil te staan op een aanbieding van 5,-€ korting voor 6 mnden bij verlenging van m'n internetabonnement… Of ik dan ff op bevestigen wil klikken. Nee dus. Ik wil niet spreken van misleiding maar als je niet oplet klik je automatisch op de 5,_€ korting. Wat zou hier aan de hand kunnen zijn ?

Hoi @cornelis vd Stadt 

Het beste kun je even telefonisch contact opnemen met de afdeling Contractbeheer, Opzeggen en Verlengen van KPN.

Met een medewerker van deze afdeling kun je dit bespreken, en deze kan de beloofde korting in de mail voor je opvoeren (verlengen).
Daarnaast kan de medewerker in jouw klantgegevens, en je overeenkomsten inzien.

Bel gratis met de klantenservice via 0800-0402 of via een KPN Mobiele aansluiting op 1200, en spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in: Opzeggen.
Je wordt dan direct doorverbonden met bovenstaande afdeling.

Deze afdeling is bereikbaar:

  • Maandag t/m Vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag en Feestdagen gesloten

Denk er wel om dat je een nieuw contract aangaat en bestaande acties komen te vervallen, je raakt o.a. je 2 of 5 gratis licenties KPN Veilig kwijt @cornelis vd Stadt 


Hallo Michel en N.N. 

Zeer bedankt voor jullie advies en info !


Hallo Michel en N.N. 

Zeer bedankt voor jullie advies en info !

Heel graag gedaan!!
Hopelijk is alles nu goed geregeld voor je.


Yep, is goed geregeld nu en de korting gekregen met behoud van mijn huidige abonnementspakket. 


Yep, is goed geregeld nu en de korting gekregen met behoud van mijn huidige abonnementspakket. 

Super om te horen Cornelis!
Geniet van je korting en je abonnement bij KPN.


Reageer