Skip to main content

Actie was 2 jaar verlengen coolbue cadeaukaart van €250, nu geld dit opeens alleen voor nieuwe klanten en niet voor bestaande…

Heb een mail gehad met €250 cadeaukaart maar na telefonisch contact met kpn blijkt dit niet zo te zijn.

Zie mail van kpn hieronder

 

Beste meneer Van Lenthe,

 

Je hebt bij je KPN Thuis bestelling gekozen voor een Coolblue cadeaubon t.w.v. 250,- als welkomstcadeau. Daar zal je vast blij mee zijn!

 

Zeer misleidende reclame dit, als ik dit wist had ik niet verlengd voor 2 jaar. 

Hier zelfde verhaal.

Coolblue kaart van €250.

1 prullenbak van €73 gekocht.

Kijk ik gisteren weer waarde kaart €42 over.

 

Ergens klopt er iets niet

 

Admin: bericht naar je eigen topic verplaatst


Je hebt een mail gekregen om te verlengen. Heb je ook in die mail op de link of knop gedrukt om het verlengen te starten?

Ik krijg de indruk dat je gewoon via de homepage een nieuw abonnement afgesloten hebt. Aangezien ik "welkomstcadeau" zie staan. Daar is bij verlengen natuurlijk geen sprake van.


Je hebt een mail gekregen om te verlengen. Heb je ook in die mail op de link of knop gedrukt om het verlengen te starten?

Ik krijg de indruk dat je gewoon via de homepage een nieuw abonnement afgesloten hebt. Aangezien ik "welkomstcadeau" zie staan. Daar is bij verlengen natuurlijk geen sprake van.

Heb geen mail gehad om te verlengen.

Maar destijds met sidekick gebeld en die gaf aan dat ik een bon kreeg van €250 maar nu achteraf opeens niet... heb echt een mail van kpn waarin staat hier je ben twv 250 met pin enz alles erbij.

Super misleidende reclame!


Sidekick mag hier helemaal niks over zeggen. Wat die hierover gezegd hebben heeft geen enkele waarde.

Je schreef "Heb een mail gehad met €250 cadeaukaart ". Daaruit begreep ik dat je een voorstel heb gehad via de mail om te verlengen. 

Maar je hebt dus gewoon via de homepage een nieuw abonnement afgesloten? Dat is niet de bedoeling voor bestaande klanten. 


Sidekick mag hier helemaal niks over zeggen. Wat die hierover gezegd hebben heeft geen enkele waarde.

Je schreef "Heb een mail gehad met €250 cadeaukaart ". Daaruit begreep ik dat je een voorstel heb gehad via de mail om te verlengen. 

Maar je hebt dus gewoon via de homepage een nieuw abonnement afgesloten? Dat is niet de bedoeling voor bestaande klanten. 

Ja, dat denk ik dan. Maar Kpn wil nu niet over de brug komen. Blij maken met een dood vogeltje...


Sidekick heeft je blij gemaakt met een dood vogeltje. Vervolgens heb je zelf een nieuw abonnement afgesloten terwijl je gewoon een abonnement hebt. Daar gaat KPN niks aan doen.


Sidekick heeft je blij gemaakt met een dood vogeltje. Vervolgens heb je zelf een nieuw abonnement afgesloten terwijl je gewoon een abonnement hebt. Daar gaat KPN niks aan doen.

Heb toch een mail gehad van Kpn en niet van sidekick. Van hierbij je bon twv van €250, dus dit was een foutje....? En als je dan kijkt via site coolblue is de bon maar €120 waard.


Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat hier gebeurt.  Kun je de zaak even chronologisch op een rijtje zetten, @Tinus van lenthe ?

Jij was al klant bij ons? en toen?  Heb je ook screenshots van de berichten die je gekregen hebt? 

 


Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat hier gebeurt.  Kun je de zaak even chronologisch op een rijtje zetten, @Tinus van lenthe ?

Jij was al klant bij ons? en toen?  Heb je ook screenshots van de berichten die je gekregen hebt? 

 

Hoi Erwin,

 

Heb via internet gebruik gemaakt van de actie.

Verlengen 2 jaar €250 cadeaubon coolblue.

Hierna mail gehad van kpn waarop staat gefeliciteerd met je bon a €250.

Hierna ingelogd en blijkt er €120 op te staan.

Als ik dit van te voren wist had ik wel 1 jaar afgesloten ipv 2 jaar.

 

Moeilijker is het niet…

Gr, Martijn


Ik ben er even achteraan gegaan. Helaas is er vorige maand een fout gemaakt en zijn er verkeerde bedragen genoemd als voucherbedrag. 

Sidekix heeft die fout ingezien en heeft er daarna een excuusmail achteraan gestuurd. 

Excuses voor dit ongemak.  Het andere bedrag klopt dus wel. 


Ik ben er even achteraan gegaan. Helaas is er vorige maand een fout gemaakt en zijn er verkeerde bedragen genoemd als voucherbedrag. 

Sidekix heeft die fout ingezien en heeft er daarna een excuusmail achteraan gestuurd. 

Excuses voor dit ongemak.  Het andere bedrag klopt dus wel. 

Goed verhaal, bedankt.... heb in Augustus al verlengd. Dus die vlieger gaat niet op. Stap straks gewoon weer over naar Ziggo.


Reageer