Skip to main content

Hoi, sinds ruim een jaar ben ik verhuisd en is dit in de administratie van KPN aangepast. Nu ontvang ik vanochtend een storingsmelding voor mijn voormalige adres “bij jou in postcodegebied 2026VD. Hierdoor kun je misschien minder goed gebruikmaken van je mobiele telefoon.”

 

Hoe kan mijn storingsgebied aangepast worden, weet iemand of ik dit zelf kan regelen?

Bedankt, gr. Iris 

Hoi @Iris2222, welkom hier. 

Dat is wel bijzonder. Heb je naast jouw abonnement voor thuis ook het adres gewijzigd voor jouw mobiele abonnement? Het lijkt er namelijk op dat die nog op het oude adres geregistreerd staat. Als dat zo is hoor ik graag van je als je jouw profiel van gegevens hebt voorzien. Dan kijk ik eens mee.


Hoi @Bart_Z,

Ik heb net mijn profiel verder aangevuld. Verder heb ik de abonnementen nagekeken en alle abonnementen staan op het nieuwe adres. Zou jij eens mee willen kijken om te achterhalen wat er fout gaat?

Gr. Iris  


Bedankt. Alle aansluitingen staan inderdaad op het juiste adres. Ik zie alleen het contactadres nog op het oude adres staan. Dit kan je in MijnKPN aanpassen. 


Hoi @Bart_Z, fijn om te weten waar het misgaat. Kan je me een hint geven waar ik mijn contact adres kan vinden (in de app/site)? En geldt dit voor alle abonnementen of moet ik bij een specifieke kijken? Contactadres is niet makkelijk te vinden en lijkt ergens verstopt te zitten.

Bedankt, gr. Iris


Op deze link lees je dat hoe je jouw adres kan wijzigen. Lukt het niet wil ik je aanraden even te bellen met 0800-0402 vanwege een extra verificatie die ik niet kan uitvoeren.