Skip to main content

Hallo KPN,

 

Ik weet niet of ik hier goed zit maar zoals jullie kunnen zien in het systeem probeer ik al een paar weekjes uitsluitsel te krijgen over een lopend probleem. Bij iedereen die ik aan de telefoon krijg wordt het zelfde antwoord gegeven. Ik mail het betreffende persoon, want die moet er op terug komen. 

Ik snap dat het zo werkt, maar vind het erg vervelend dat het probleempje dat ik heb en dat niet heel moeilijk is niet opgelost kan worden.

Ook vandaag krijg ik weer dit antwoord en vind dit toch een soort van jammer

 

Ik hoop dat via deze weg er iets anders naar gekeken wordt. Ik wil gewoon op de hoogte gehouden worden en of dit nu telefonische of per mail is dat maakt voor mij niet veel uit, maar radio stilte is niet goed. 

Ik hoop snel iets te horen

Vul je forumprofiel aan met je naam,adres en klantnummer dan ziet een moderator wie je bent zodra je topic aan de beurt is.


@Secret_Apache Hi Patrick, die onduidelijkheid is niet fijn nee. Kan je meer vertellen over welk lopend probleem je bedoelt en wat er precies aan de hand is? Alle informatie is welkom, we weten hier alleen wat jij met ons deelt. Dan kan ik gerichter met je mee denken en/of voor je op zoek. 


Ik heb sinds kort een nieuw abbonement 1000/1000. Hier voor kwam een monteur langs die een nieuw modem kwam plaatsen. Deze zei toen dat het internet een stuk sneller zou worden dan het 100/100 dat ik nu had. En toen dacht ik dat is gek ik heb een 200/200 al van af augustus 2022. Dus betaal al meer dan een jaar meer dan dat ik aan internet krijg. Dus ben gaan bellen om te vragen hoe dit zat en hoe ik het teveel betaalde terug zou gaan krijgen. Er werdt mij gezegt dat dit bij een meerdere neer gelegd moest gaan worden en dat ik binnen een paar dagen antwoord zou krijgen. Na een week heb ik gebeld en werd mij gezegd dat het vervelend voor me was maar dat het persoon gemaild ging worden. De week er nå weer en eergisteren nog maar een keer. En dan denk ik, zo moeilijk kan het toch niet zijn om in elk geval even terug te bellen met waarom iets nog niet gelukt is..... Ik neem aan dat er op mijn klant nummer in mijn account gezocht kan worden naar wat er allemaal al gemaild is 😀


Heeft die het glasvezelkastje vervangen?

Hoe kwam die monteur bij die 100mb? 


Ze kunnen opvragen wat er op het moment van bezoek binnen komt en dat was niet het afgenomen 200

 

En ja het glasvezelkastje is ook vervangen

 


Klopt. Monteur ziet van en naar welke snelheid het gaat.

Klinkt een beetje als een van EOF naar GOF verbinding,  waarbij de EOF nooit boven de 100 gekomen zal zijn. Dat is technisch niet mogelijk.

Lijkt me onwaarschijnlijk dat je dan wel een 200mb abonnement zal hebben.

Heb je dit gecontroleerd in je contract,  of in mijnKPN?


Natuurlijk heb ik dit gecontroleerd ik betaal al een 1.5 jaar voor 200/200 en kreeg 100/100 binnen. Ik zal maar weer zelf contact gaan zoeken met KPN omdat ik nog steeds niets terug hoor. Best een beetje jammer