Skip to main content

Hallo , ik heb sinds 23-9-2023 een mobiel abonnement erbij ( aangekocht in mediamarkt) er staat op het contract als je een internet abonnement hebt dat je dan €2.50 korting krijgt bij de voordelen.. Maar ik zie dat niet terug bij kosten van abonnement ( daar staat €16.50 ipv €14,- ) En ik kan dat telefoonnummer ook niet aanmelden bij voordelen per product..  Kunnen jullie dat goed zetten aub..  het gaat om het 2e telefoonnummer in mijn profiel dat eindigt op 5068. 

 

Mvg ilonka de volder - van der heijden

Hallo @Ilonka87 ,

Dan lijkt het erop dat je jouw 2,50 euro korting vanwege Combivoordeel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN


Hallo , ik heb internet bij kpn sinds 2020.. dus daar kan het niet aan liggen..  En de abonnementen die aan mijn account gekoppeld zijn staan ook allemaal op het zelfde adres … En bovenstaande heb ik geprobeerd om het zelf aan te melden.. maar dan krijg ik dus de melding dat het niet gelukt is….. Maar als t goed is word ik zo gebelt door kpn.. dus hoop dat ze het dan alsnog erbij zetten..

 

 


Heb iemand van kpn gesproken , als t goed is is het nummer aan het huishouden toegevoegd.. :)


Hi @Ilonka87,

Ik zie dat het nummer nu inderdaad goed gekoppeld  staat en dat de voordelen dus actief zijn, top dat het in orde is nu 😊