Skip to main content

Op 14 mei jl. heb ik mijn abonnement opgezegd met inachtneming van de opzeggingstermijn van 1 maand (dus per 14 juni). Nu heb ik een factuur ontvangen voor de periode 15 juni tot 14 juli. Ik wil niet met KPN bellen (in elk geval niet met mijn Nederlandse nummer) omdat ik in de VS woon en dat dus een hoop geld zou kosten – ik heb mijn Nederlandse simkaart ook uitgezet omdat ik hem hier niet gebruik.

Ik vind het erg onhandig dat je KPN niet per chat of email kan bereiken, en dat je ook niet gebeld kan worden op een niet-Nederlands nummer. Wordt mijn opzegging echt pas verwerkt als iemand me heeft geprobeerd te redden via een telefoongesprek? En wat kan ik doen met deze ten onrechte in rekening gebrachte maand?

Heb je ook daadwerkelijk een opzegbevestiging vanuit KPN ontvangen waarin de opzegdatum wordt vermeld? In de opzegbevestiging wordt namelijk ook aangegeven hoe de eindfactuur wordt opgemaakt en wat je wanneer kunt verwachten, zoals een eindfactuur. 

 

hthttps://www.kpn.com/service/administratie/facturen/factuur-kpn-mobiel/factuur-na-opzeggen

 


Heb je ook daadwerkelijk een opzegbevestiging vanuit KPN ontvangen waarin de opzegdatum wordt vermeld? In de opzegbevestiging wordt namelijk ook aangegeven hoe de eindfactuur wordt opgemaakt en wat je wanneer kunt verwachten, zoals een eindfactuur. 

Ik heb alleen een mail gehad met een overzicht van de gegevens van mijn opzegging en waarin staat dat ze me gaan bellen. Ik ben alleen nooit gebeld, ook niet voordat ik mijn simkaart heb uitgezet.


Dat je nog niet bent teruggebeld, is vreemd. Had allang moeten plaatsvinden. Feit is nu dat het abonnement dus nog niet is beëindigd. Persoonlijk zou ik zelf weer contact opnemen. Al zat ik in het buitenland. Maar zo denk ik erover. Want hoe eerder, hoe beter. 

 


Welkom op de community @markd278. Als het abonnement wordt beëindigd hoort er ook een definitieve bevestiging te komen dat het abonnement daadwerkelijk gestopt wordt. Als je die niet gehad hebt, is er iets niet goed gegaan bij de opzegging. VIa deze weg hebben we hiervoor geen opties, dat kan via dat formulier of telefonisch. Vanuit Nederland zijn we bereikbaar op 0800-0402 en vanuit het buitenland op +31 6 1200 1200. Via die weg kan het het snelste stopgezet worden.


Reageer