Skip to main content

Wie wil er nou niet maandelijks het bedrag terug krijgen dat die eerder betaalde?

Hallo lezer,

 

Nadat ik overgestapt ben van KPN naar andere leveranciers om van korting te kunnen profiteren, is er denk ik iets misgegaan. Zowel mijn KPN internet en TV als mijn mobiele abonnement heb ik enkele maanden op laten zeggen en ik heb voor beide verschillende leveranciers.

Voor het Thuiscontract, Internet en TV, heb ik een bedragje teruggekregen, dat leek te kloppen met het teveel betaalde bedrag, tot en met de datum van overstap.

Echter, voor mijn Mobiel is er vorige maand een bedrag teruggestort. Het kwam overeen met het bedrag dat nog wel afgeschreven was, maar na datum van overstap. Dus dat leek mij te kloppen.

Zojuist is hetzelfde bedrag weer terugbetaald, en volgens mij is er nu iets blijven hangen in de centrale bij jullie van de KPN…

Het lijkt erop of de automaat aanstaat en dat ik volgende maand weer dertien zoveel van jullie krijg. Maar dat is niet mijn geld, ik heb er geen recht op. Een klein foutje misschien aan uw kant?

Graag even nakijken en in orde maken, een teveel ontvangen bedrag betaal ik uiteraard terug. Mijn profiel is nog compleet neem ik aan?

Langs deze weg leek mij het makkelijkst om contact te maken met uw bedrijf.

 

Groeten, Huub van Ginhoven

Derde regel: ‘maanden op laten zeggen’ moet zijn: ‘maanden geleden op laten zeggen’.


Opgelost.

Ik heb vorige maand betaald, in plaats van terug ontvangen. Dat bedrag heb ik nu weer teruggekregen.

Vorige maand heb ik ook het teveel betaalde internet/tv teruggekregen, en dat bedrag was ongeveer even groot als de maandelijkse afschrijving voor mobiel.

Vandaar de verwarring aan deze kant.

Opgelost dus, excuses voor de onrust.

Groeten, Huub


Hallo @gvbuuh, gelukkig raken de KPN moderators niet snel van het padje, ook niet na het lezen van jouw eerste post. Excuses zijn dan ook zeker niet nodig 😉
Mooi om te lezen dat na een herbekijking van jouw eigen administratie het allemaal blijkt te kloppen.