Skip to main content

Beste, 

Wij hebben ondertussen weer een herinnering factuur van jullie ontvangen. 
Dat jullie neit konden afschrijven. Wij hebben alle machtigingen afgegeven, tevens ontvangen wij geen factuur van onze abonnement, zowel online of offline niet. 

WIj ontvangen alleen herinneringen van jullie al bijna 1 jaar met verhoging. 

Het begint frustrerend te worden dat we de product die we bij jullie afnemen kunnen koppellen aan onze account op jullie website. Het geeft elke keer foutmelding aan.

Hoe kan dit opgelost worden? het kan niet zo zijn, dat wij elke keer een verhoging moeten betalen omdat jullie facturen ons niet bereiken. 

 

Groet

Bellen met de klantenservice en laten doorverbinden met de afdeling collections. 


Dank voor je reactie. Heb klantenservice diverse malen gebeld. Ze kunnen mijn gegevens heel moeilijk vinden. En hebben mij heel vaak beloofd dat ze het oppakken, maar hoor daarna niets meer van. 


Vreemd 


Hallo @Raro2023, welkom op het forum. 

Als je steeds herinneringen krijgt gaat er iets niet helemaal goed. Uit je verhaal maak ik op dat je al een paar keer contact hebt gehad met de klantenservice? Ik wil graag voor je kijken of we dit kunnen oplossen, zodat de factuur "gewoon" per automatische incasso betaald wordt. 

Zou je jouw profiel willen voorzien van gegevens?