Skip to main content

Ik heb sinds mijn contract slecht tot geen internet. KPN vaker langsgekomen om dit te verhelpen maar kreeg het het niet voor elkaar. In samenspraak met KPN voor gekozen om mijn contract op te zeggen vanwege slechte internet. Ik heb meerdere malen de klantservice gebeld om dit te versnellen (meer dan 4 uur in wacht gestaan) maar steeds dat ze niks aan kunnen doen. Nu is het zo dat ik nog eens 14 dagen moet gaan wachten voordat er met mij contact opgenomen gaat worden. Effecten hiervan is dat ik niet thuis kan werken, mensen thuis geen internet hebben en ik maar blijf betalen. 

 

Moet ik serieus dit online gaan communiceren zodat er echt iets aangedaan kan worden????

Beste @Herr, welkom! Wat rot dat je hier tegenaan loopt! Ik begrijp dat er nu een klacht is ingediend om het abonnement op te zeggen? Dat wordt doorgaans binnen 5 werkdagen opgepakt. Mocht je dan nog niets gehoord hebben, wil ik zeker wel even met je meekijken. Vul dan gerust je forumprofiel aan met je adres en klantnummer. Ik kan in principe niets méér dan de collega's van de telefonische klantenservice, maar ik kijk er graag naar. 


Hi @Marcia_ ,

 

Er is inderdaad een klacht ingediend maar nog steeds geen contact met mij opgezocht door jullie. Ik heb mijn adres en klantnummer ook geüpdatet. Zou heel fijn vinden als er contact opgenomen kan worden vanuit jullie. Dit gaat nu te lang door!!!!

 

Groet,

Herman 


@Marcia_  gaat er nog contact met opgenomen worden? 


Vreemd, ik zie dat er geen klacht openstaat. Wel zie ik dat op 7 december jouw abonnement per direct is opgezegd. Dat betekent dat je op de volgende factuur de teveel betaalde kosten van ons terugkrijgt. Volgens mij is alles dan verder geregeld! Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?


Hi @Marcia_ ,

 

Mij werd vertelt dat ik gebeld zou worden en te horen zou krijgen hoeveel ik terug krijg van voorgaande maanden vanwege het niet leveren van internet vanaf het begin van mijn contract.

 

 


Ah, daar zie ik helaas niets van terug. Kan je nog eens kort uitleggen wat er aan de hand is en per wanneer je dit ervaart? Dan kan ik er óf zelf naar kijken óf alsnog een klacht voor je indienen. 


@Marcia_ wat is dit voor een clownen organisatie. Ik heb afgelopen 2 maanden meer dan 6 mensen gesproken over mijn issue. Al vanaf dag 1 heb ik heeL slecht tot geen internet. Dacht eerst dat het aan onze huis lag maar blijkt aan de koperdraden ondergronds te liggen. Na 8 maanden shit internet, was ik er klaar mee. Ben overgestapt van provider. Voor de maanden dat ik onder contract zat bij jullie, werd mij aangegeven (telefonisch en face to face (monteurs)) dat ik op zn minst compensatie zou krijgen. Dat jullie deze communicatie niet terug kunnen vinden, dat is aan jullie. Buiten dat het nergens te vinden is (in jullie systemen), is dat het minste dat jullie kunnen doen. Ik heb 8 maanden lang heel braaf betaald voor internet en tv die ik nooit goed heb gekregen. Tuurlijk ga ik dan ook vragen om daar in gecompenseerd te worden. 
 

Ik zou binnen 5 werkdagen gebeld worden door afdeling crediteuren maar telkens krijg ik als antwoord, ja je moet wachten. Moet ik nog 8 maanden wachten tot er iets gaat gebeuren???

 

Jullie kunnen op zn minst met een snelle oplossing komen. Ik heb geen zin om dit verhaal online te zetten want blijkbaar san gaan jullie lopen voor je klanten die niet tevreden zijn. Dit bevestigd alleen maar meer dat ik een goede keuze heb gemaakt om van provider te wisselen.


Zoals aangegeven is mij dat niet duidelijk geworden aan de hand van de gemaakte notities. Nu wel. Ik maak een klacht voor je aan en er wordt binnen 5 werkdagen contact met je opgenomen.Â