Skip to main content

Beste ontvanger,

Zou het voor zowel klant als aanbieder niet goedkoper / overzichtelijker / efficiënter zijn om 1 factuur te sturen en niet meerdere. Ik krijg maandelijks 1 factuur voor mobiel en 1 factuur voor internet/tv. En is er niet iets van pakketkorting.

Groet

Ruud Lamme

Hallo @Rynardus ,

Internet (en TV)-thuis en een mobiel abonnement zijn twee verschillende abonnementen die niet samengevoegd kunnen worden. Je blijft dus twee rekeningen ontvangen. 
 

Wel kun je in aanmerking komen voor voordelen. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Op je mobiele abonnement krijg je dan een korting, afhankelijk van jouw abonnement:

Voor internet-thuis zou je via Mijn KPN kunnen overstappen op KPN-Hussel, mocht je dat nog niet hebben. Je krijgt dan sowieso het pluspakket gratis. Verder werkt het zo: 

Hier staat nog meer informatie over KPN Hussel : 

 


Hi @Rynardus,

Ik zie dat Noordzee je al uit heeft gelegd dat het klopt dat het om 2 losse facturen gaat, mar ook dat je je mobiele abonnement en je internetabonnement wel aan elkaar kunt koppelen voor extra voordeel.

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel (klik!) en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijk ik even met je mee 🙂


Gedaan


Bedankt @Rynardus!

Ik zie dat jouw abonnementen al aan elkaar gekoppeld zijn waardoor je het Pluspakket gratis ontvangt, en elke maand een verdubbeling van je mobiele data krijgt terwijl er een korting actief is op je mobiele abonnement 🙂

Je hebt al een wat ouder mobiel abonnement, ik wil je aanraden om te overwegen om je abonnement te verlengen. Je hebt dan dezelfde hoeveelheid data voor een lagere prijs, of een abonnement met minder data, voor nog minder geld 😉

Als je dit eens goed wil bespreken, wil ik je aanraden om te bellen met 0800 - 0402. 1 van mijn collega’s kan dan samen met jou kijken welke bundels het best bij je verbruik passen!


Met verbazing jullie antwoord gelezen. Anno 2022 zijn jullie niet in staat om 2 abonnementen op 1 factuur te krijgen?? Bizar.

Ik ervaar het ook als zeer storend om 2 facturen te moeten ontvangen en hoop dat jullie op korte termijn verandering in kunnen brengen.


Sinds een paar maanden heb ik KPN en verbaas me er zeer over dat KPN niet in staat zou zijn om maandelijks één factuur te sturen voor Hussel + Mobiel. Is de administratie van KPN nog van de vorige eeuw?

Dat er intern een scheiding is tussen Internet en Mobiel, is begrijpelijk, maar daar ga je als bedrijf je klanten toch niet mee lastig vallen! Dit is onbegrijpelijk en ook onfatsoenlijk richting de klanten.