Skip to main content

Ik heb mijn abonnement 27 februari opgezegd. Kreeg een rekening voor maart, omdat het opzegtermijn een maand is. Heb een brief ontvangen dat ze alles hebben ontvangen wat ik heb terug gestuurd. Maar ik kreeg ook weer een volledige factuur voor april. Terwijl ik geen abonnement meer heb.  Ik heb gebeld en zou een eindafrekening krijgen dan werd alles gecrediteerd. Maar nee er komt geen eindafrekening. Ik heb het bedrag gestorneerd. Zal nu wel een aanmaning krijgen, maar het zo onterecht.

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt

Hallo @Fransisca o.o, goed dat je hier een berichtje stuurt. Ik kan me heel goed voorstellen dat je hier graag meer duidelijkheid over wilt.

Ik kijk graag even met je mee. Ik wil je vragen je forumprofiel aan te vullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, klantnummer en de laatste 3 cijfers van jouw IBAN. Jouw mobiele nummer en IBAN kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?