Skip to main content

Maandelijks komt er een e-mail binnen van KPN voor een bedrag van 15 euro en een beetje.

 

Niemand weet waarvoor, niemand weet dus wat de geleverde dienst zou kunnen zijn en niemand weet of er ooit een rekening betaald is en zo ja, door wie.

 

Heeft iedereen dit bij KPN of is dit niet gebruikelijk ?

Update, eenmaal uitgelogd en ingelogd, nu werkt het wel.Er staat op de factuur dat dit mijn Internet, TV en bellen abonnement is. Dat heb ik opgezegd in 2012 en dat is bevestigd door KPN. Dus dit is toch wel degelijk een fout bij KPN denk ik zo.


Update,

Na uitloggen/inloggen gaat het wel. Maar bij Persoonlijk instellingen staat duidelijk de einddatum van mijn contract en die is in 2003. Snap het nog steeds niet, waarom factureert KPN dan nog?  Het gaat hier om TV Internet en vast bellen kontrakt. Dat heb ik dus idd opgezegd.


Laatste update : Emails gechecked. In een heel lange periode ca 2010-2014 is mijn email box geblokkeerd geweest vanwege overschrijden size limit waarschijnlijk door de mails van KPN zelf 🙂 Ik kan dus heel veel mails niet eens zien, blijkbaar gaat daardoor ook geen belletje rinkelen bij KPN. als de postman langs het huis kom en de box puilt uit met brieven die blijven liggen zou dat toch echt anders zijn. Lang leve de moderne techniek. Iets anders wat ik heel vreemd vind is dat mijn klantnummer verandert is in de loopm van de tijd (ca 2016). Verder kan ik niet verder terug dan 2006. ik kan niets vinden , over een nieuwe afspraak wat betreft email only in mijn mailbox. En als daar iets verstuurd is dan is dat niet aangekomen want de mailbox was vol. Dat moet KPN toch opvallen. Ik zal dit allemaal in mijn klacht vermelden. Wordt een lange brief.


Maar bij Persoonlijk instellingen staat duidelijk de einddatum van mijn contract en die is in 2003. Snap het nog steeds niet, waarom factureert KPN dan nog?  

Omdat de dienst na het einde van het contract gewoon doorloopt zolang het niet opgezegd word. Mijn contract is ook allang afgelopen. Maar gelukkig sluit KPN dan niet gelijk af. Dat zou niet handig zijn...


Beste Nick83

 

Dit klopt niet, zoals op meerdere plekken in dit forum en zelfs op de kpn website staat is dit maximaal 6 maanden tenzij je in actie komt waar ik geen bewijs van heb kunnen vinden.


Laatste update : Emails gechecked. In een heel lange periode ca 2010-2014 is mijn email box geblokkeerd geweest vanwege overschrijden size limit waarschijnlijk door de mails van KPN zelf 🙂 Ik kan dus heel veel mails niet eens zien, blijkbaar gaat daardoor ook geen belletje rinkelen bij KPN. 

KPN heeft denk ik vele 100en mailaccounts die nooit gecheckt zijn en allang volgelopen zijn. Daar doet KPN helemaal niets aan. Waarschijnlijk mag dat niet eens vanwege de privacywetgeving. 


Beste Nick83

 

Dit klopt niet, zoals op meerdere plekken in dit forum en zelfs op de kpn website staat is dit maximaal 6 maanden tenzij je in actie komt waar ik geen bewijs van heb kunnen vinden.

6 maanden na opzeggen. Niet 6 maanden na einde van het contract.


Ik ben niet de enige met dit probleem, en ik vind dat kpn hier niet goed over communiceert. Als ik opzeg bij kpn moeten ze minstens me waarschuwen dat er nog iets doorloopt. Ik zal wel niets bereiken maar ik houd hier een nare bijsmaak aan over, als zo'n bericht er niet is. Ben over de jaren goede klant geweest met vele mobiele contracten, van mijn familie en ik ga me erop beraden wat ik hier mee doe afhankelijk van hun reactie op mijn klacht. 


Ik ben niet de enige met dit probleem, en ik vind dat kpn hier niet goed over communiceert. Als ik opzeg bij kpn moeten ze minstens me waarschuwen dat er nog iets doorloopt. Ik zal wel niets bereiken maar ik houd hier een nare bijsmaak aan over, als zo'n bericht er niet is. Ben over de jaren goede klant geweest met vele mobiele contracten, van mijn familie en ik ga me erop beraden wat ik hier mee doe afhankelijk van hun reactie op mijn klacht. 

Maar je betaald dus 20 jaar 7 euro per maand. Dat is 84 euro per jaar. 1680 euro totaal voor 20 jaar. Het heeft 20 jaar geduurd voordat je zag dat je 7 euro per maand betaald aan kpn? 

Ik zou toch iets vaker de afschriften bekijken. 

 

Blijft het wel raar dat het doorgelopen is als het klopt dat je alles opgezegd hebt in 2003. Maar zoals gezegd moet je actief aangeven dat je je mailadres wilt behouden. Ben benieuwd wat er uit de klacht naar voren komt.


Hi daveytje,

Ik heb opgezegd bij kpn in 2012. In 2003 ben ik verhuisd maar kpn is toen meegegaan maar het email account niet blijkbaar. Ik heb dus idd 12 jaar dit niet ontdekt. Had beter kunnen opletten misschien maar ik kijk meestal alleen naar de grote bedragen en vertrouw verder dat ik de goede overzichten en facturen krijg. Mijn lopende rekening was die van een gezin, per maand staan er echt veel posten op. Het gaat er nu om of bij opzegging alles goed is gegaan en of ik een contract heb van kpn voor email only, ik heb dat nooit gezien en dacht dat dit destijds samen met internet abbo zat. Dan is het door kpn bij opzegging verandert in email only maar dan moet daar iets over vastliggen. Daar ga ik om vragen.