Skip to main content

 IK krijg sinds enige maanden facturen voor een 06 nummer dat ik niet ken en ook niet te bereiken is, met een klantnummer dat voor mij totaal onbekend is. Ook is het onmogelijk om de factuur in te zien via mijn kpn

De factuur wordt geïncasseerd op naam van een bv die niet meer bestaat en ook dit banknummer niet had, waar nu van afgeschreven wordt, dit is een privé nummer. hoe de link tussen een onbekend 06 nummer en mijn bankrekening gelegd is is voor mij een raadsel.

Wat de zaak nog frustrerend maakt is de totale onmogelijkheid enig menselijk contact te leggen m.u.v. Dottie die ik ervan verdenk een robot te zijn.

Via de telefoon is alleen lucratief voor de telefoonmaatschappij en daar begin ik dus ook niet aan. Blijkbaar kan KPN het service niveau van Xs4all niet benaderen en i.p.v. te trachten dit niveau te evenaren draaien ze dit bedrijf de nek om

Zit er ergens een verlichte geest die uitkomst kan bieden ?

 

 

Eerst maar terugboeken die afschrijving.

0800 0402 is gratis. Het lijkt er echter op dat het om een zakelijk nummer gaat van een of andere cowboy-ondernemer. Dan kun je beter 0800 0403 bellen. Dat zijn gratis nummers.

 


Ontvang je alleen die facturen of wordt er ook daadwerkelijk geld van jouw rekening afgeschreven?


Ontvang je alleen die facturen of wordt er ook daadwerkelijk geld van jouw rekening afgeschreven?

er wordt ook afgeschreven


Als jij daar geen toestemming voor gegeven hebt dan is dat een zeer kwalijke zaak.

Dat zou mijns inziens ook niet mogen kunnen immers bij het afsluiten/activeren van een contract is een betaling van 1 eurocent vereist vanaf hetzelfde rekeningnummer.

Ik hoop dat er snel een moderator zal reageren om dit tot de bodem uit te zoeken.

Van welke provider is dat 06 nummer eigenlijk?

Dit kan je vinden via https://www.acm.nl/nl/telefoonnummers-zoeken


blijkbaar van KPN die factureert en schrijft af


Hi @dubbel gedupeerde, welkom hier. 

Ik denk graag mee. Dit nummer komt jou dus helemaal niet bekend voor en je hebt het dus ook nooit in gebruik gehad, klopt dit? 

Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook het abonnementsnummer en 06- nummer vermelden, dan kan ik dit uit gaan zoeken.