Skip to main content

Hallo ik ben denk ongeveer al 30 jaar klant van kpn nu lees ik weer dat nieuwe klanten bij de kpn weer kunnen kiezen uit een tv of soundbar. 

Ik heb al jaren tv internet en bellen en 3 mobiele abonnementen lopen bij kpn en elke maand zo rond de 2euro kwijt aan kosten ik zou ook wel eens een tv of een soundbar aangeboden willen krijgen van de kpn voor al die jaren dat ik klant ben.

Ik zit er heel hard over na te denken om te overstappen naar een andere provider want als vaste klant heb je eigenlijk weinig voordelen. 

Ik zit er heel hard over na te denken om te overstappen naar een andere provider want als vaste klant heb je eigenlijk weinig voordelen. 

Zoals eigenlijk al in meerdere topics gezegd is, je bent natuurlijk vrij om te gaan waar je wilt. Je kunt natuurlijk ook even telefonisch contact opnemen met KPN en dan aangeven dat je wilt opzeggen. In dat geval wordt je direct doorverbonden met klantbehoud/opzeggingen, mocht je als nog bij klantenservice terecht komen kan je altijd nog vragen om doorverbonden te worden.

Wie weet kunnen ze je een leuke aanbieding doen, zo niet heb je het toch geprobeerd.

 

Zie bijvoorbeeld ook:

 

Als (vaste) klant krijg je natuurlijk alleen voordeel als je zelf contact opneemt. Geen enkele internet provider is nog echt proactief bezig met het benaderen van klanten om te verlengen met een leuke aanbieding.


Hallo @Jeroen De bruin ik denk dat er geen enkele aanbieder is die jou een abo aan kan bieden dat nog goedkoper is dan rond de 2 euro per maand, zoals je in de start van je topic schrijft, dus ik zou lekker bij KPN blijven.


Sorry maar dat moet 200euro zijn.


200 euro is heel veel geld voor internet/tv/3mobiel. Daar zou ik eerst eens naar gaan kijken. Heb je wellicht nog hele oude abonnementsvormen? Ik zit met zo’n zelfde pakket op 110 euro.