Skip to main content
Vraag

Ik probeer mijn internet + tv abonnement op te zeggen, maar dit lukt niet

  • 16 September 2024
  • 8 reacties
  • 37 keer bekeken

ik ben al vanaf 5 augustus jl. aan het proberen o mijn kpn tv en internet op te zeggen. dit wordt niet opgepakt doir KPN met als resultaat ik nog een maand moet betalen.evhtt ongeloofelijk

Hallo @Christina H , welkom op de KPN community, maar waarschijnlijk ook snel weer vaarwel.

Je kan voor opzeggen het beste bellen naar 0800-0402, en inspreken “opzeggen”. Daar kan een medewerker meekijken en meteen alles opzeggen als je dat wil.


Hallo @Christina H , welkom op de KPN community, maar waarschijnlijk ook snel weer vaarwel.

Je kan voor opzeggen het beste bellen naar 0800-0402, en inspreken “opzeggen”. Daar kan een medewerker meekijken en meteen alles opzeggen als je dat wil.

Of even bij een lokale KPN-winkel opzeggen of online via KPN.com, zie onderstaande link @Christina H 

https://www.kpn.com/service/administratie/opzeggen?campaignid=em:btl:cm:opzeggen:kc

Succes.


Hallo @Christina H , welkom op de KPN community, maar waarschijnlijk ook snel weer vaarwel.

Je kan voor opzeggen het beste bellen naar 0800-0402, en inspreken “opzeggen”. Daar kan een medewerker meekijken en meteen alles opzeggen als je dat wil.

Haha daar ben ik dus al vanaf 5 aug mee bezig ,bellen mailen, chaten, maar helaas pakt kpn het niet op. Krijg wel een mail dat de nieuwe maand wordt geïncasseerd 


Hallo @Christina H , welkom op de KPN community, maar waarschijnlijk ook snel weer vaarwel.

Je kan voor opzeggen het beste bellen naar 0800-0402, en inspreken “opzeggen”. Daar kan een medewerker meekijken en meteen alles opzeggen als je dat wil.

Haha daar ben ik dus al vanaf 5 aug mee bezig ,bellen mailen, chaten, maar helaas pakt kpn het niet op. Krijg wel een mail dat de nieuwe maand wordt geïncasseerd 

Dat is niet echt netjes. Kan je in je profiel je privégegevens invullen? Alleen KPN kan die lezen, zo kan een moderator hier meekijken wat er aan de hand is.


Hoi @Christina H, welkom hier. 

Ik zie dat het eerste contact hierover op 3 september is geweest en dat de opzegging met 1 maand opzegtermijn in ingevoerd, je contract wordt op 3 oktober beëindigd. 


Nee ik heb op 5 aug telefonisch gesproken met een medewerker van KPN en aan hem doorgeven op te willen zeggen per 8 september. Daar is niets mee gedaan. Dat is nu net mijn punt. 3 september heb ik opnieuw gebeld en een mail gestuurd met mijn klacht.

Zie screenshot 

 


Ik zie "inkomende oproep"? Heeft KPN u toen gebeld? 


Ja dat staat er toch bij?? Ik heb eerst mer de robot contact gehad,  zo waardeloos en uiteindelijk een belafspraak gekregen en mijn opzegging besproken 


Reageer